قیمت روز مغز گردو دوپر سفید

مغز گردو دوپر سفید با درصد شکستگی زیر 5 درصد به عنوان بهترین کیفیت مغز گردو است. این مغز گردو بیشتر به عنوان آجیل مورد استفاده قرار می گیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم یکی از مهمترین موضوعای که در تعیین کیفیت مغز گردو مورد توجه قرار می گیرد، رنگ مغز گردو است. هر چه رنگ مغز گردو روشن تر باشد، آن محصول در گرید بالاتری قرار دارد. و به عنوان محصول با کیفیت بالاتر به فروش می رسد. شاید اگر دلیل تیره شدن مغز گردو را مطرح کنیم، دلیل این موضوع مشخص می شود.

قیمت مغز گردو دوپر سفید

آیا می دانید به چه دلیل رنگ مغز گردو تیره می شود. اغلب کمبود یکی از عناصر در ترکیب مغز گردو سبب تیره شدن رنگ آن می شود. بنابراین می توانیم بگوییم که مغز گردو روشن دارای ارزش غذایی به مراتب بالاتری است.

از دیگر نکاتی که در تعیین کیفیت مغز گردو به آن دقت می کنیم، درصد شکستگی مغز گردو است. مغز گردو محصولی است که در معرض رطوبت و اکسیژن به سرع اکسید می شود. اگر مغز گردو شکسته شود و به قطعات ریز تبدیل شود سریع تر اکسید می شود. و آسیب پذیر تر خواهد بود. بنابراین وجود دانه های شکسته درون محصول یک عیب به شمار می آید. که موجب می شود محصول در گرید پایین تری از نظر کیفیت قرار بگیرد. این موضوع تاثیر مستقیم بر قیمت محصول نیز دارد. بعنی حضور تکه های شکسته مغز گردو درون محصول باعث کاهش ارزش پولی آن می شود.

از بین انواع و کیفیت های مختلف مغز گردو، مغز گردو دوپر سفید با درصد شکستگی زیر 5 درصد بالاترین کیفیت را به خود اختصاص داده است. بنابراین کاملا واضح است که ارزش دلاری بالاتری نیز نسبت به سایر کیفیت های مغز گردو خواهد داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما