قیمت صادراتی مغز پسته

قیمت صادراتی مغز پسته دو پوست بر اساس گرید های آن مشخص می شود. این نوع مغز پسته ها دارای هفت گرید هستند که به نوبت در زیر مورد بررسی قرار گرفته اند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مغز پسته دو پوست گرید های مختلفی دارد. قیمت صادراتی مغز پسته و گردو خشک در نهاوند دو پوست برای هفت گرید متفاوت از هم است. خریداران از بین هفت گرید این محصول بر اساس نیازشان و توان اقتصادی بازار کشورشان اقدام به خرید می کنند. در متن زیر می خواهیم این هف گرید و تفاوت هایشان نسبت به هم را توضیح دهیم.

گرید های مغز پسته دو پوست

گردو با پوست مراغه را می توانیم در دو گروه و هفت گرید قرار دهیم. گروه اول مغز پسته های کامل بدون شکستگی هستند. این گروه 5 گرید را در خود جای داده اند. گرید ها از نظر رنگ نسبت به هم تفاوت دارند. عکس گریدها تفاوت کیفیت 5 گرید گروه اول مغز پسته دو پوست را مشخص می کند.

همانطور که می بینید سبز بودن مغز پسته به معنی بالاتر بودن درجه کیفیت آن است. چراکه اغلب دارای ارزش غذایی بالاتر است. به دلیل ظاهر زیباتر هم گزینه مناسب تری برای استفاده در مواد غذایی است. با زردتر شدن، مغز پسته در گرید پایین تر قرار می گیرد. 5 گرید را به این ترتیب نامگذاری می کنیم.

گرید S. مخفف SUPER GRADE. این گرید بالاترین کیفیت را دارد. و بعد به ترتیب گرید های A، B، C، D در رده های بعدی قرار می گیرند.

گروه دوم مغز پسته دو پوست شکسته هستند. این گروه دو گرید را در خود جای داده اند. این دو گرید را با نام های گرید F و G نامگذاری می کنیم. عکس دو گرید را در زیر می بینید. اختلاف دو گرید F و G در رنگ آنهاست. مغز پسته دو پوست شکسته با رنگ سبز را  Fمی نامیم. و مغز پسته دو پوست شکسته با رنگ زرد را G می نامیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما