قیمت صادرات پسته به چین

صادرات پسته به چین ایران در اقلام مختلف اعم از پسته های خندان در انواع طبیعی و مکانیکی و همچنین مغز پسته انجام می گیرد. قیمت صادرات پسته مهمترین فاکتور برای تجار چینی است.

چین به عنوان بزرگ ترین واردکننده پسته در جهان به شمار می آید. این مسئله توسط آمار منتشر شده از سوی سازمان های جهانی به ثبت رسیده است. کشور ایران یکی از تامین کننده های پسته در جهان است. که درصد قابل توجهی از نیاز بازار چین را نیز تامین می کند. و سالانه صادرات پسته به چین در حجم بالایی انجام می گیرد.

کشور چین اقلام مختلف از پسته را از ایران وارد می کند. این اقلام شامل انواع پسته های طبیعی خندان، مکانیک خندان و همچنین مغز پسته می باشد. هر کدام از محصولات کیفیت های مختلفی دارند. از بین کیفیت های مختلف این اقلام پسته، محصلات با کیفیت متوسط و قیمت قابل قبول بهترین گزینه هستند. چون تجار چینی، به pistachio price in china country اهمیت زیادی می دهند. و رقابت بر سر قیمت پسته است.

البته با وجود اینکه قیمت پسته برای تجار چینی اهمیت زیادی دارد، با این وجود این کشور انواع مغز پسته نظیر مغز پسته دوپوست شده را که جزء مغز پسته های گران است نیز وارد می نمایند.

خرید مغز پسته دوپوست شده جهت صادرات پسته به چین

مغز پسته دوپوست شده از انواع مغز پسته است که توسط صادرکننده های پسته ایران به کشور چین ارسال می گردد. آمار نشان می دهد که ایران در سال 2015 بیش از 8800 کیلو از این نوع پسته و خلال پسته را به کشور چین صادر کرده است. البته همانطور که مشاهده می کنید حجم صادرات مغز پسته دوپوست شده نسبت به پسته های خندان داخل پوست کمتر است. در مجموع صادرات پسته های خندان داخل پوست به چین و اکثر مناطق جهان بیش از سایر اقلام پسته می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما