قیمت صادرات پسته فله

قیمت صادرات پسته فله علاوه بر قیمت خود پسته مشمول هزینه های حمل و نقل، هزینه گمرکی، هزینه های جانبی جهت بسته بندی محصول و … می باشد. در این مقاله قصد داریم هزینه های بسته بندی پسته و تاثیر آنها بر روی قیمت صادرات پسته فله را مورد بررسی قرار دهیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای برآورد قیمت صادرات پسته نیاز داریم علاوه بر قمیت پسته، هزینه های جانبی فروش و صادرا را نیز بررسی کنیم. یکی از هزینه های جانبی که بر هزینه خود پسته اضافه می کنیم، هزینه بسته بندی محصول است.

بسته بندی پسته فله

متداول ترین نوع بسته بندی که برای پسته های فله مورد استفاده قرار می گیردف شامل بسته بندی های گونی شکل، کیسه ای، وکیوم و بسته بندی کارتنی است.

قیمت صادرات پسته برای پسته وکیوم شده بالاتر از پسته بسته بندی شده با گونی خواهد بود. دلیل این موضوع تجهیزات، نیروی انسانی و هزینه های جانبی موا اولیه برای بسته بندی است که در هر نوع بسته بندی پسته، مورد استفاده قرار می گیرد. چنانچه بخواهیم pistachio iran export price را برای پسته با بسته بندی کوچک بررسی نماییم، در این صورت باید بدانیم که به دلیل هزینه های بالاتر برای بسته بندی کوچک پسته، قیمت صادرات پسته بالاتر خواهد بود.

صادرکننده پسته در اعلام قیمت پسته تمامی این موارد را در نظر می گیرد. البته در انتخاب نوع بسته بندی علاوه بر اینکه بر اساس سلیقه خریدار صمیم می گیریم، باید استانداردهای کشور مقصد نیز دقت نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما