قیمت عمده پسته رفسنجان

برای استعلام قیمت عمده پسته رفسنجان نیاز است حین پرسش از تامین کننده پسته، چند پارامتر را در درخواستتان مشخص کنید. این موارد را در متن زیر بر می شماریم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

مهمترین مواردی که در تعیین قیمت عمده گردو چینی در دبی مورد توجه قرار می گیرد، رقم، سایز و کیفیت از بین انواع پسته های فارسی است. بنابراین در استعلام قیمت عمده پسته رفسنجان، باید به طور دقیق این موارد را مشخص کنیم تا تامین کننده بتواند بر اساس آن قیمت اعلام نماید. آیا با ارقام تجاری پسته های فارسی آشنا هستید؟

مهمترین رقم پسته های فارسی، شامل این ارقام هستند:

  • پسته اکبری
  • پسته احمدآقایی
  • پسته کله قوچی
  • پسته بادامی
  • پسته فندقی

این ارقام قیمت های متفاوتی نسبت به هم دارند. چون مشخصات آنها متفاوت از هم است. بنابراین در گام نخست باید رقم پسته را تعیین کنیم.

مسئله دیگری که اهمیت دارد، سایز پسته است. سایز درشت دارای قیمت بالاتر است. بنابراین علاوه بر مشخص کردن رقم پسته، نیاز است سایز پسته را نیز در درخواستمان مشخص نماییم. به عنوان مثال گردو چینی در ایران دارای سایز های 18-20، 20-22، 22-24 و 24-26 است. هر چقدر عدد ذکر شده کوچکتر باشد به این معنی است که عداد پسته ها در یک انس کمتر است. در حقیقت آن پسته درشت تر است. و قیمت بالاتری نیز دارد.

قیمت عمده پسته رفسنجان در کیفیت های مختلف

پسته با رقم و سایز مشخص خود در چندین کیفیت دسته بندی می شود. موارد زیر را در گریدبندی پسته در نظر می گیریم.

اولین مورد در مورد پسته های دهان بسته است. خریداران تمایل دارند پسته ای را خریداری کنند که بیشترین درصد دانه های آن خندان باشد. بنابراین پسته های خندان با درصد پایین دانه های بسته، بیشترین ارزش را دارد. تولیدکننده ها در طی فرآیند تولید، دانه های بسته پسته را جدا کرده و درصد آن را درون پسته به کمترین مقدار ممکن می رسانند.

درصد دیگر دانه های معیوب پسته نیز در قیمت گذاری مورد توجه قرار می گیرد.

با توجه به توضیحات فوق نیاز است در استعلام قیمت پسته به این موارد توجه نمایید. و در درخواست خود آنها را مورد اشاره قرار دهید. تا تامین کننده بتواند مطابق آن به شما قیمت اعلام نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما