قیمت فروش عمده مغز گردو در بازار

قیمت فروش عمده مغز گردو ممکن است در طول هر سال بارها دچار نوسان شود. آیا دلیل این نوسان قیمت هر کیلو مغز گردو را می دانید؟

دو دلیل عمده برای نوسان قیمت هر محصولی از جمله مغز گردو وجود دارد. میزان عرضه و حجم تقاضا. تغییر در هر کدام از موارد می تواند سبب تغییر قیمت مغز گردو شود.

تاثیر کاهش عرضه بر قیمت فروش عمده مغز گردو

کاهش عرضه مغز گردو در بازار مصادف با کمبود محصول است. همزمان با کاهش عرضه مغز گردو، چنانچه حجم تقاضا کاهشی نداشته باشد با افزایش قیمت مواجه خواهیم شد. همچنین در فصل فراوانی مغز گردو چنانچه تقاضا کمتر از میزان محصول موجود در بازار باشد، فروشنده ها برای افزایش فروش محصول اقدام به کاهش قیمت مغز گردو می کنند. و بنابراین با کاهش قیمت هر کیلو مغز گردو مواجه خواهیم شد.

میزان عرضه و تقاضای مغز گردو در بازار

دو موضوع میزان عرضه و تقاضا وابسته به اتفاقاتی هستند که در طول یک سال اتفاق می افتد. به عنوان مثال با آغاز فصل برداشت و شارژ مجدد بازار، قیمت ها متعادل تر می گردد. و یا در پایان سال محصولی با کمبود محصول مواجه می شود لذا قیمت فروش عمده مغز گردو دچار نوسان می شود.

همچنین در ایام خاصی از سال میزان مصرف مغز گردو افزایش پیدا می کند. این مسئله سبب به هم خوردن تعادل بین میزان عرضه و تقاضا می شود. و با نوسان walnut kernels wholesale price مواجه خواهیم شد.

توضیحات فوق نشان می دهد که کنترل نوسان قیمت مغز گردو وابسته به مدیریت عرضه و تقاضاست. چنانچه بتوانیم مدیریت صحیح بر عرضه محصول متناسب با حجم تقاضا داشته باشیم، می توانیم قیمت محصول را از نوسان محافظت کنیم. و متعادل نگهداریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما