قیمت فروش عمده مغز گردو سفید

قیمت فروش عمده گردو خارجی در بین کیفیت های مختلف مغز گردو، بالاترین کیفیت را دارد. به همین دلیل قیمت آن نیز بالاتر می باشد. البته باید در قیمت گذاری این محصول درصد شکستگی آن را نیز در نظر بگیریم و بر این اساس قیمت فروش عمده مغز گردو سفید را تعیین کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

snow white walnut kernels wholesale price اغلب بیشترین میزان را دارد. همانطور که قبلا اشاره کردیم در تعیین کیفیت و قیمت مغز گردو چند نکته را در نظر ی گیریم. دو مورد از این نکات و پارامترها شامل:

  • رنگ مغز گردو
  • درصد شکستگی مغز گردو

تعیین قیمت فروش عمده مغز گردو

تیره بودن رنگ گردو خشک ممکن است به دلایلی که عیب برای محصول محسوب می شود، باشد. به عنوان مثال برداشت محصول در زمان مناسبی انجام نگرفته باشد. یا محصول دچار افت زدگی شده باشد. یا رقم گردو را در حین کاشت، از ارقام خوب انتخاب نکنیم. بنابراین رنگ مغز گردو تیره خواهد بود. با توجه به این موضوع بدیهی است که مغز گردو سفید، کیفی بالاتری نسب به مغز گردو قهوه ای و سیاه دارد. بنابراین قیمت بالاتری نیز خواهد داشت.

همچنین می دانیم مغز گردو در حضور اکسیژن، دچار واکنش اکسیداسیون می شود. درصد پراکسید در آن افزایش پیدا می کند. و این سبب تلخ شدن طعم گردو خواهد بود. می دانیم هر چه سطح واکنش گردو با کسیژن بیشتر باشد، میزان واکنش نیز بیشتر خواهدبود. بنابراین کم بودن درصد شکسته مغز گردو، به معنی مقاومت بیشتر به اکسیداسیون است.

بنابراین دلیل بالا بودن snow white walnut kernels wholesale price طبق توضیح بالا مشخص شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما