قیمت فروش عمده مغز گردو

آیا می دانید در تعیین قیمت فروش عمده مغز گردو چه پارامترهایی باید مورد توجه قرار بگیرد. مطالعه این مقاله شما را با این پارامترها و موارد آشنا می کند.

اولین و مهمترین موضوع در تعیین قیمت فروش عمده مغز گردو، تعیین کیفیت مغز گردو است. مغز گردو به دلیل تنوع بسیار زیادی که دارد دارای قیمت های متفاوتی است. بنابراین چنانچه قصد استعلام قیمت فروش عمده مغز گردو را دارید، در گام نخست لازم است کیفیت محصول درخواستی خود را به طور دقیق مشخص نمایید. اختلاف قیمت بین کیفیت های مختلف، بسیار زیاد است. بنابراین این موضوع بسیار مهم است که کدام کیفیت مغز گردو مورد درخواست مشتری است.

تاثیر نوع بسته بندی در تخمین قیمت فروش عمده مغز گردو

در وهله دوم باید نوع بسته بندی مشخص شود. بسته بندی مرحله مهم در بین مراحل فرآوری ثانویه است. این مرحله مولد هزینه های اضافی است. در تعیین walnut kernels wholesale price، تامین کننده مغز گردو باید این هزینه ها را برآورد نموده و در نظر بگیرد.

در کنار این مسائل برآورد هزینه های جانبی از جمله حمل و نقل، امورات گمرکی، بیمه محموله، هزینه های بازرسی کمی و کیفی محصول و … باید در نظر گرفته شود.

با توجه به موارد فوق که مطرح کردیم نیاز است شما در استعلام قیمت موارد زیر را به طور دقیق برای ما ارسال نمایید:

  • کیفیت مغز گردو درخواستی
  • نوع بسته بندی مورد نظر شما
  • تناژ خرید
  • محل تحویل
  • نوع آنالیز و بازرسی که از ما می خواهید
  • آیا بیمه بار و حمل و نقل به عهده ما خواهد بود یا شما. یعنی ترم تحویل باید مشخص شود.

ما بر اساس درخواست شما، قیمت فروش عمده مغز گردو را برآورد نموده و به همراه جزئیات معامله به شما اطلاع می دهیم. اینالاع رسانی در قالب پیشنهاد رسمی انجام خواهد گرفت. شما با امضاء آن م یتوانید توافق خود را به ما اعلام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما