قیمت مغز پسته خام

برای تعیین قیمت مغز پسته خام نیاز است در گام نخست نوع آن را تعیین کنیم. نوع مغز پسته بر اساس دو مسئله تعیین می شود. اول نوع پسته استفاده شده برای فرآوری آن و شیوه فرآوری آن.

مغز پسته ها تنوع بسیار زیادی دارند. می توانیم بگوییم که ما بیش از 12 نوع مغز پسته داریم. ولی دلیل تنوع بالای این محصول چیست. مهمترین دلایل به موارد زیر بازمی گردد.

قیمت مغز پسته خام برای انواع آن

مورد اول نوع پسته ای است که در فرآوری مغز پسته مورد استفاده قرار میدهیم. به عنوان مثال، ما می توانیم پسته های بسته، پسته باز و حتی پسته های ریز جدا شده از محصول اصلی را که کیفیت پایین دارند، برای فرآوری مغز پسته مورد استفاده قرار دهیم. مغز پسته حاصل از این پسته ها نسبت به هم متفاوت خواهند بود. و هر کدام می تواند برای گروهی از مشتریان مناسب باشد. به عنوان مثال مغز پسته های به دست آمده از پسته های بسته به دلیل داشتن کمترین مقدار آفلاتوکسین، برای کشورهایی نظیر اتحادیه اروپا و یا سنگاپور و … مناسب است. و یا مغز پسته های به دست آمده از پسته های ریز معیوب می تواند به دلیل ارزان بودن، گزینه مناسب تری برای کارخانه هایی باشد که قصد تولید کره پسته، پودر پسته و … دارند.

فرآوری انواع مغز پسته

مورد دیگری که در تعیین نوع مغز پسته مورد توجه قرار می گیرد، فرآیند فرآوری است. به عنوان مثال مغز به دست آمده از پسته های کال را می توانیم در دو گروه مغز پسته کال و مغز پسته دو پوست شده قرار دهیم. هر دو مغز پسته از یک نوع پسته به دست آمده اند. ولی نوع فرآوری انجام شده بر روی آنها متفاوت است. بنابراین دو نوع مغز پسته متفاوت از هم به دست می آید.

همانطور که از توضیحات فوق مشخص است، pistachio kernels price برای انواع آن متفاوت خواهد بود. چراکه هم قیمت پسته های مورد استفاده برای فرآوری متفاوت است و هم نوع فرآیندها.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما