قیمت مغز پسته خام

قیمت مغز پسته خام برای کیفیت های مختلف آن که برای استفاده در آجیل و همچنین استفاده در انواع فرآورده های غذایی نظیر شیرینی، بستنی و … مورد استفاده قرار می گیرد، متفاوت است. استفاده از پسته و فرآورده های آن در اغلب مناطق جهان رونق و افزایش پیدا کرده است.

میزان تقاضا و مصرف پسته در جهان روز به روز در حال افزایش است. دلیل این مسئله توسعه شیوه های استفاده و مصرف این محصول است. با آشنایی مردم با این محصول و طعم و عطر بی نظیر آن، بسیاری از واحد های صنایع غذایی برای بهبود طعم فرآورده هایشان به اسفاده از پسته روی آورده اند.

قیمت مغز پسته خام برای واحد های صنایع غذایی

در حقیقت هم اکنون پسته یکی از مواد خام و اولیه مورد استفاده بسیاری از واحد های صنایع غذایی است. این اتفاق کم کم افتاد. در ابتدا پسته فقط به عنوان آجیل مورد استفاده قرار می گرفت. ولی هم اکنون فرآورده های زیادی از این محصول تولید می شود. و به شکل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. حتی خود مغز پسته خام و پسته خندان نیز که بیشتر به عنوان آجیل مورد استفاده قرار می گرفت، هم اکنون در تزئین انواع شیرینی، بستنی، معجون، انواع غذاها و دسرها مورد اسفاده قرار می گیرد. و در حقیقت کاربرد مغز پسته خام روز به روز توسعه و تنوع استفاده آن افزایش یافته است.

انواع فرآورده های پسته

در این بخش مقاله به فرآورده های مختلف پسته و کاربردهای آنها اشاره می کنیم. تا با تنوع استفاده پسته آشنا شوید. فرآورده های پسته و کاربرد آنها شامل موارد زیر است:

  • پسته خندان: استفاده آن بیشتر برای آجیل است.
  • مغز پسته: در انواع مختلف است. از جمله کاربرد گسترده ای دارد. به عنوان آجیل و یا استفاده در شیرینی پزی، رستوران ها و ….
  • پودر و خلال پسته: در واحد های صنایع غذایی برای تزئین و بهبود طعم و عظر فرآورده های مختلف غذایی مورد اسفاده قرار می گیرد.
  • کره و روغن پسته: هم مصرف غذایی، هم دارویی و هم آرایشی و بهداشتی دارد.

همانطور که مشاهده می کنید تنوع و گستردگی کابرد پسته روز به روز بیشتر شده است. همین مسئله نیز سبب افزایش خرید و فروش و تجارت آن شده است. هم اکنون واردات پسته و صادرات پسته و خرید پسته در جهان رو به افزایش است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما