قیمت مغز پسته سبز کال

قیمت مغز پسته سبز کال را بر اساس نوع آن و البته کیفیت محصول تعیین می کنم. ما در متن زیر چند نوع پسته را بر اساس اینکه از چه نوع پسته ای فرآوری کرده ایم را معرفی می کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای مشخص کردن قیمت مغز پسته سبز کال در گام نخست باید نوع مغز پسته را برسی کنیم. مغز پسته دارای انواع مختلف است. در هر مورد نیز رنگ گردو تویسرکان 1401 و سبز بودن آن به معنی بالاتر بودن کیفیت است. بنابراین مطرح کردن قیمت مغز پسته سبز کال  به معنی مشخص شدن نوع آن نسیت. بنابراین برای اینکه بتوانیم green pistachio kernel price را مشخص کنیم نیاز است در گام نخست نوع مغز پسته را تعیین کنیم.

می خواهیم به چند مورد از انواع مغز پسته در متن زیر اشاره کنیم. این پسته ها از نظر نوع پسته مورد استفاده برای فرآوری مغز پسته نسبت به هم تفاوت دارند.

قیمت مغز پسته سبز کال برای کیفیت های مختلف

برای فرآوری مغز پسته می توانیم کیفیت های مختلفی از پسته ها را مورد استفاده قرار دهیم. از جمله:

  • پسته های دهان بسته: مغز حاصل از این پسته را با نام مغز پسته دهن بست شکن معرفی می کنیم.
  • پسته خندان: مغز پسته ای که از این پسته به دست می آید دارای سایز درشت است. رنگ گل آن زیباست. و چروکیدگی بر روی آن کم است. این مغز پسته را با نام مغز پسته خندان شکن عرضه می کنیم.
  • پسته های کال: به دلیل اینکه پسته به صورت کال چیده شده است، رنگ مغز آن بسیار سبز است. و علیرغم کوچکتر بودن سایز آن طرفداران زیادی در بین واحد های صنایع غذایی دارد.
  • پسته های ریز با کیفیت پایین: با نام مغز پسته موشو و گندمی شناخته شده است.
  • و …

مغز پسته های فرآوری شده و گردو پوست سبز از این پسته نسبت به هم متفاوت هستند. از نظر سایز، درصد شکستگی، ظاهر و رنگ پسته و حتی طعم، دارای تفاوت هستند. عکس هر چهار نوع  مغز پسته ای را که در بالا معرفی کردیم را در متن زیر ارائه می دهیم. مقایسه تصاویر به وضوح مشخص می کند که این محصولات چقدر با هم تفاوت دارند.

جهت دریافت لیست انواع پسته ها و ثبت سفارش می توانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما