قیمت مغز پسته عمده

قیمت مغز پسته عمده برای مدل های مخلف آن متفاوت است. مغز پسته را می توانیم به چندین مدل دسته بندی کنیم. مدل های مختلفی که برای مصارف متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرند. ما در متن زیر چند مورد از انواع مغز پسته را معرفی می کنیم. آشنایی با مشخصات مغز پسته ها، می تواند دلیل تفاوت قیمت آنها را مشخص نماید.

مغز پسته گل دار سالم

عکس این نوع مغز پسته را می توانید در زیر مشاهده کنید. مهمترین مسئله ای که در مورد این نوع مغز پسته ها اهمیت دارد، درصد شکستگی مغز پسته است. اغلب برای این محصولات ترجیح بر این است که درصد شکستگی محصول کم باشد. اگرچه به دلیل افزایش قیمت با کاهش درصد شکستگی مغز پسته، ممکن است مدل های درجه دو نیز مورد تقاضای مشتری قرار بگیرد.

مغز پسته ارزان

این مغز پسته از پسته های ریز که دارای کیفیت پایینی هستند فرآوری می شود. ارزان ترین کیفیت مغز پسته است. واحد های صنایع غذایی مهمترین مصرف کننده و مشتری این محصول هستند.

قیمت مغز پسته عمده برای مغز پسته های دوپوست شده سبز

نوع خاصی از مغز پسته است که تولیدکنندگان آن را از مغز پسته های نرسیده فرآوری می کنند. تقریبا می توان گفت کیفیت های بالای این مغز پسته، بیشترین نرخ قیمت را در بین انواع مغز پسته دارد. نمونه عکس این محصول را برای کیفیت های مختلف آن در زیر می توانید مشاهده کنید.

مغز پسته ارگانیک وحشی

این محصول از جنگل های طبیعی جمع آوری می شود. یک محصول بسیار مناسب برای استفاده در شیرینی پزی و واحد های صنایع غذایی است.

 

مغز پسته شکسته

بهترین نوع برای استفاده در واحد های شیرینی پزی است. قیمت متعادلی دارد. در بستنی سازی و … نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

و …

 

ما در بالا چند مورد از انواع مغز پسته را معرفی کردیم. همانطور که مشاهده می کنید، کیفیت ها کاملا متفاوت از هم است. بنابراین، قیمت مغز پسته عمده نیز بسیار متفاوت از هم می باشد. جهت سفارش انواع مغز پسته می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما