قیمت مغز گردو آذرشهر

قیمت مغز گردو آذرشهر برای نوع سفید آن که درصد شکستگی کمی دارد، بالاتر از نوع گردو خشک درجه یک است. اگر دقت نمایید مشاهده می کنید در جمله اول به دو پارامتر تاکید کردیم که مهمترین موارد در تعیین قیمت هر کیلو مغز گردو هستند. بله درست است. این دو پارامتر رنگ مغزگردو و درصد شکستگی آن است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای اینکه تعیین کنیم قیمت هر کیلو مغز گردو عمده فله چند است، چهار مورد را به دقت مورد بررسی قرار می دهیم. این چهار مورد موارد زیر هستند.

عوامل موثر بر قیمت هر کیلو مغز گردو

  • رنگ مغز گردو: همانطور که قبلا نیز مطرح کردیم، مغز گردو با رنگ روشن در رده بالاتری نسبت به مغز گردو های تیره قرار می گیرد و بنابراین walnut without shell price per kg برای آن بالاتر خواهد بود. شاید دلیل تیره شدن رنگ گردو خورشتی بتواند این موضوع را توجیه کند. از مهمترین دلایل تیره شدن رنگ مغز گردو می توانیم به وجود افات، کمبود عناصر در خاک، عدم رعایت زمان مناسب برداشت مغز گردو و در مواردی جنس رقم گردو اشاره کنیم. یکی از دلایل بالاتر بودن قیمت مغز گردو آذرشهر، رنگ سفید خوب آن است.
  • درصد شکستگی موجود در مغز گردو: بارها تاکید کرده ایم که مغز گردو محصولی است که حساسیت زیادی به فرآیند اکسیداسیون دارد. هر چه درصد شکتسگی درون محصول بیشتر باشد، این حساسیت و احتمال رخداد فرآیند اکسیداسیون بالاتر خواهد بود. بنابراین کاملا واضح است که مغز گردو با درصد شکتسه کمتر به عنوان محصول مرغوب تر انتخاب خواهد شد. به عبارتی قیمت هر کیلو مغز گردو عمده فله برای این محصول بالاتر خواهد بود.
  • مورد بعدی تازه بودن محصول است. این مورد را میتوانیم با بررسی طعم مغز گردو، بررسی کنیم.
  • و موضوع دیگر میزان چروکیدگی مغز گردو و درصد چربی آن است. قیمت مغز گردو آذرشهر نسبت به محصولا سایر مناطق به دلیل داشتن درصد بالای چربی و چروکیدگی کم، بالاتر است.

ما در تعیین قیمت هر کیلو مغز گردو عمده فله، موارد مهم زیادی را در نظر می گیریم. چهار موردی که بیان کردیم چند مورد از این موارد بودند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما