قیمت مغز گردو ارگانیک

قیمت مغز گردو ارگانیک نسبت به قیمت مغز گردو معمولی بالاتر است. دلیل آن هزینه های بیشتری است که کشاورزان و باغداران در تولید محصولات ارگاینک مجبور هستند بپردازند.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در ابتدا می خواهیم توضیح مختصری در مورد محصولات کشاورزی ارگانیک و البته مغز گردو ارگانیک ارائه دهیم. و سپس دلایل بالا بودن قیمت آن نسبت به گردو معمولی را اعلام خواهیم کرد.

مغز گردو ارگانیک

مغز گردو ارگانیک محصولی است که در تولید آن هیچ گونه سموم و یا کودهای شیمیایی مورد استفاده قرار نگرفته است. شاید برایتان سوال باشد که پس مبارزه با آفات در این درختان چگونه انجام می گیرد.

در تولید محصول کشاورزی ارگانیک نظیر مغز گردو ارگانیک، برای مبارزه با آفات و یا تقویت خاک زمین کشاورزی از حشرات مفید، مواد و کودهای بیولوژیک و … استفاده می شود. به همین دلیل این محصولات با هیچ نوع ماده شیمیایی در تماس نخواهند بود.

از طرفی تحقیقات نشان داده است که ارزش غذایی محصولات ارگانیک به مراتب بیش از محصول کشاورزی معمولی است. ولی دلیل بالا بودن قیمت مغز گردو ارگانیکنسبت به مغز گردو معمولی چیست؟

مهمترین دلیل بالا بودن organic walnut kernels price، هزینه های بالای تولید نسبت به مغز گردو معمولی است. به همین دلیل قیمت مغز گردو ارگانیکاغلب بالاتر می باشد. ولی به دلیل ارزش غذایی بالار این محصول و سالم بودن آن، این محصول طرفداران ویژه خود را در جهان دارد.

علاوه بر ارزش غذایی بالاتر مغز گردو ارگانیک که سبب استقبال از این محصول شده است، حفاظت از محیط زیست یکی دیگر از دلایل مرف کنندگان این محصول است. آنها با خرید محصولات ارگانیک سعی در حفظ محیط زیست و جلوگیری از آلوده شدن آن با مواد شیمیایی می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما