قیمت مغز گردو اعلا

علیرغم بالا بودن قیمت مغز گردو اعلا که مغز گردو با رنگ سفید و کمترین مقدار شکستگی است، این محصول در بازار صرف پر طرفدار است. درصد مغز گردو شکسته درون این محصول زیر 5 درصد است.

از بین کیفیت های مختلف قیمت مغز گردو اعلا، به عنوان محصول با بالاترین کیفیت، بالاتر از سایر کیفی هاست. آجیل فروشی ها و کسانی که از مغز گردو در تزئین فرآورده خود استفاده می کنند، اغلب مغز گردو نصف با رنگ روشن را ترجیح می دهند. این افراد به دو دلیل تمایل دارند که درصد شکسته درون مغز گردو کم باشد.

درصد شکستگی درون مغز گردو اعلا

  • مورد اول ظاهر و زیبایی مغز گردو است.
  • مورد دوم، کیفیت مغز گردو از نظر طعم و رنگ، امکان نگهداری آن و … می باشد. همانطور که می دانید مغز گردو ماده ای حساس به اکسیداسیون است. قطعات ریز و شکسته مغز گردو حساسیت بیشتری به اکسیداسیون و افت کیفیت دارند. بنابراین هر چه میزان درصد شکستگی مغز گردو درون محصول کمتر باشد به معنی بالاتر بودن کیفی مغز گردو می باشد.

مغز گردو نصف با کمترین میزانن شکستگی و رنگ روشن، به عنوان مغز گردو اعلا شناخته شده است. مغز گردو با رنگ روشن را عده ای مغز گردو سفید می نمایمند. و عده ای مغز گردو کرمی روشن.

قیمت مغز گردو اعلا و مشتریان این محصول

همانطور که گفتیم عیراغم اینکه قیمت مغز گردو اعلا اغلب بالاست ولی این محصول مشتریان ویژه خود را در بازار مصرف دارد. مشتریان super walnut kernels می توانند افراد زیر باشند:

  • صاحبان مغازه های آجیل فروشی
  • صاحبان رستوران ها
  • مراکز فرآوری و عرضه بستنی و معجون
  • و …

البته در تعیین مشخصاتت کامل مغز گردو اعلا، نیاز استت پارامترهای بیشتری مورد توجه قرار گیرد. به عنوان مثال درصد مواد خارجی موجود درون مغز گردو اعلا باید صفر باشد. محصول باید به طور کامل عاری از آثار و بقایای حشرات باشد. مغز گردو باید کاملا تیز و بدون خراشیدگی باشد. (خراشیدگی می تواند ناشی از برخورد تیغه دستگاه در حین فرآوری مغز گردو باشد.) و ….

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما