قیمت مغز گردو بسته بندی شده وکیوم

مدت زمان نگهداری مغز گردو بسته بندی شده وکیوم بیش از مغز گردو بدن بسته بندی وکیوم است. از بین شیوه های مختلف بسته بندی مواد غذایی، وکیوم بهترین شیوه بسته بندی به شمار می آید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بسته بندی از مهمترین موضوعاتی است که در تجارت و خرید و فروش مواد غذایی از جمله مغزگردو مورد توجه قرار می گیرد. اغلب دانه های ورغنی که مغز گردو نیز از جمله آنهاست سرشار از اسیدهای چرب غیر اشباع هستند. اسیدهای چرب غیر اشباع به شدت با اکسیژن واکنش داده و اکسید می شوند. این فرآیند اکسید شدن اسیدهای چرب غیر اشباع درون مغز گردو همراه با تغییر طعم و عطر مغز گردو است. اگر فرآیند اکسیداسیون در مغز گردو شیدید باشد، محصول از نظر سلامت نیز دچار مشکل می شود. و مصرف آن می تواند سبب بروز مسمومیت در فرد مصرف کننده شود.

خرید مغز گردو بسته بندی شده وکیوم

یکی از راه های جلوگیری از افت کیفیت مغز گردو بعد از فرآوری آن و قبل از مصرف، حذف اکسیژن، رطوبت و گرما از محیط نگهداری است. با توجه به اینکه ایجاد چنین شرایطی در انبارها کمی دشوار استف بنابراین نیاز اس از بسته بندی با این مشخصات استفاده کنیم. بهترین نوع بسته بندی که بتواند رطوبت و اکسیژن و تا حدودی گرما را از محیط اطراف مغزگردو حذف کنید، بسته بندی وکیوم است. با توجه به این توضیحات، مغز گردو بسته بندی شده وکیوم کمتر در معرض اکسیداسیون و اف کیفیت است. و به مدت زمان بیشتری می توان بدون افت کیفیت این محصول را نگهداری کرد.

همین موضوع سبب شده است که تجار و خریدار های مغز گردو، در خرید مغز گردو، مغز گردو بسته بندی شده وکیوم را نسبت به محصول فله بدون بسته بندی وکیوم ترجیح دهند. اگرچه مجبور به پرداخت هزینه بیشتر در مرحله خرید هستند، ولی به دلیل کاهش محصول اتلافی، از نظر اقتصادی برنده خواهند بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما