قیمت مغز گردو درجه یک ایرانی

قیمت مغز گردو درجه یک ایرانی با ورود انواع مغز گردو چینی و اکراینی هنوز هم تغییری نکرده و به دلیل کیفیت بالا هواداران بیشتری دارد.
با اینکه میزان تعرفه های گمرکی برای انواع مغز گردو و واردات آن بالاست اما قیمت این محصولات در کشورهایی همچون چین و اکراین پایین بوده و به همین دلیل به سرعت در حال گسترش در کشور می باشد.
از طرفی بسیاری از باغداران از قیمت های پایین مغز گردو و گردو شکایت دارند و مدعی هستند که انواع مغز گردو ایرانی با نرخ های کمتر از مغز گردو خارجی به فروش می رسد.
این تفکر با هدف افزایش بدبینی مردم به سایر مغز گردوهای خارجی انجام می شود، در حالیکه که قیمت انواع مغز گردو ایرانی در بازار چندان تغییر محسوسی نداشته است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:
قیمت مغز گردو

در واقع هر کس تنها یک بار مغز گردو خارجی را استفاده کند و سپس مغز گردوی ایرانی را مصرف نماید به سرعت متوجه تفاوت های بارز و آشکار آن دو می شود و بالطبع طعم و مزه ی گردوی ایرانی را بیشتر خواهد پسندید.

قیمت مغز گردو

شواهد در بازار نشان می دهد که کاهش قیمت مغز گردو ایرانی به دلیل کیفیت آن است و اغلب مردم نسبت به کیفیت آن اعتراض می کنند.
در حالیکه مغز گردوهای خارجی دارای رنگی سفید و کرم رنگ هستند، مغز گردوی ایرانی رنگ آن تغییر کرده و قهوه ای رنگ شده است و این تفاوت ها موجب تغییر سلایق خواهد شد.
باغداران باید توجه داشته باشند که تولید گردو درجه یک و با کیفیت بیشترین تاثیر را روی قیمت انواع گردو و مغز گردو خواهد گذاشت و می بایست مراقب رقبای جدید و جدی بازار مغز گردو بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما