قیمت مغز گردو در بازار

قیمت مغز گردو در بازار بسته به کیفیت مورد تقاضا متفاوت خواهد بود. برای اعلام قیمت مغز گردو در بازار در گام نخست لازم است کیفیت مورد معامله به طور دقیق انتخاب شود. و سپس هزینه های جانبی جهت انتقال محصول به هند محاسبه گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

کشور ایران یکی از تولیدکنندگان اصلی گردو و مغز گردو در جهان است. از نظر میزان تولید، چنانچه آمار را بررسی نماییم می توانیم مشاهده کنیم که ایران در جایگاه سوم از نظر تولید گردو قرار دارد.

البته میزان استفاده از مغز گردو در داخل کشور ایران بسیار زیاد است. بنابراین سالانه حجم بالایی از مغز گردو و گردویی که در ایران تولید شده است، در داخل خود کشور ایران به مصرف می رسد. البته درصدی از آن نیز صادرات می شود.

مغز گردو ایرانی کیفیت بسیار بالایی دارد. مغز گردو ایرانی از نظر طعم در جهان بی رقیب است. به همین دلیل نیز مشتریان زیادی در سراسر جهان دارد. از مهمترین مشتریان مغز گردو ایرانی می توانیم به کشورهایی نظیر ترکیه، آلمان، برخی کشورهای عربی و همچنین کشور هند اشاره کنیم.

هندن از مشتریان انواع مغز دانه های روغنی ایران نظیر گردو و پسته است.

برآورد قیمت مغز گردو در بازار جهت صادرات

چنانچه قصد واردات و صادرات مغز گردو را دارید، برای برآورد قیمت مغز گردو در بازار نیاز است موارد زیادی را در نظر بگیریم.

قیمت مغز گردو: باید کیفیت مغز گردو مورد معامله را به طور دقیق مشخص کنیم.

هزینه های جانبی خرید و واردات: که شامل هزینه های حمل و نقل، رخیص گمرکی، بارگیری و تخلیه محموله و … است.

چنانچه بتوانید به شرکت صادرکننده گردو دسترسی داشته باشید، نیازی نیست این هزینه ها را خودتان برآورد کنید. اغلب صادرکنندگان مغز گردو، مغز گردو را بصور cif تحویل کشورتان می دهند. بنابراین هزینه های جانبی فروش را در اعلام قیمت برای شما مشخص می کنند.

شرکت آجیل آناتا از صادرکنندگان عمده مغز گردو و فرآورده های پسته است. و آماده ارسال این محصول به سراسر جهان می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما