قیمت مغز گردو دندانه

قیمت مغز گردو دندانه نسبت به مغز گردو سالم پایین تر است. ولی در تعیین قیمت مغز گردو دندانه نیز توجه به چند پارامتر اهمیت ویژه دارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

گردو چینی در دبی بر اساس چندین مورد از نظر کیفیت بررسی می شود. و بر این اساس، در گریدهای مختلف دسته بندی می گردد. یکی از پارامترها درصد شکسگی مغز گردو است. اگر مغز گردو را بر اساس درصد شکستگی دسته بندی کنیم، گروهی از مغز گردوها تحت عنوان مغز گردو دندانه خواهیم داشت. مغز گردو دندانه خود کیفیت های مختلفی دارد.

انواع مغز گردو دندانه

انواع مغز گردو دندانه بر اساس رنگ و میزان تازه بودن محصول بعلاوه ی سایز دانه های شکسته مغز گردو دسته بندی می گردد. به عنوان مثال در تصاویر زیر می توانید عکس سه نوع گردو چینی در ایران را مشاهده کنید. همه در گروه مغز گردو دندانه قرار دارند. ولی سایز دانه های آنها متفاوت از هم است. لذا این سه مغز گردو را در سه کیفیت جدا در گروه مغز گردو دندانه قرار می دهیم.

مصارف مغز گردو دندانه

همانطور که گفتیم قیمت مغز گردو دندانه پایین تر از مغز گردو سالم است. بنابراین در استفاده برای واحد های صنایع غذایی در اولویت است. بنابراین می توانیم بگوییم دلیل این اولویت دادن به مغز گردو دندانه برای استفاده در واحد های صنایع غذایی موارد زیر است:

  • اغلب برای واحد های صنایع غذایی نیاز داریم از تکه های مغز گردو استفاده نماییم.
  • کم بودن قیمت مغز گردو دندانه می تواند از دیگر دلایل استقبال صاحبان کارخانه های تولید مواد غذایی از این نوع مغز گردو باشد.

برای تهیه انواع کیفیت های مغز گردو می توانید با ما در تماس باشید. داخل کاتالوگ می توانید کیفیت های مختلف را مشاهده و ویژگی های آنها را بررسی کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما