قیمت مغز گردو دوپر سفید

قیمت مغز گردو دوپر سفید بالاتر از گردو خوشه ای پوست کاغذی و سیاه است. آیا دلیل این موضوع را می دانید؟ رنگ روشن تر مغز گردو نشان دهنده چیست و چرا قیمت هر کیلو مغز گردو سفید بالاتر است؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

علل زیادی وجود دارد که موجب می شود رنگ مغز گردو تیره شود. و به رنگ قهوه ای و سیاه در آید. چندمورد از این دلایل را می خواهیم در متن زیر مطرح کنیم.

دلایل بالا بودن قیمت مغز گردو دوپر سفید

موارد بسیاری وجود دارد که باید مورد توجه کشاورز باشد.

  • یکی از دلایل این موضوع عدم تغذیه صحیح درخت است. استفاده از کودهای مناسب برای تغذیه درخت از جمله سولفات روی و آهن می تواند تاثیر بسیاری در رشد مناسب گردوهای درخت داشته باشد.
  • از دیگر دلایل این موضوع وجود برخی بیماری ها نظیر بیماری بلایت است.
  • می توانیم موارد دیگری نطیر عدم برداشت و خشک کردن صحیح را نام ببریم.

توضیحات فوق نشان می دهد که تیره شدن رنگ گردو در تهران نشات گرفته از رشد نامناسب میوه های درخت است. و در حقیقت یک کمبود و ضعف به شمار می آید. در حقیقت اگر درخت گردو در بهتریت شرایط رشد کند، امکان تیره شدن رنگ مغز گردو کم است. البته موضوع دیگری نیز وجود دارد. تاثیر رقم و واریته بر روی این موضوع.

درختانی که میوه آنها زود می رسد و در اواسط تابستان و در گرما برداشت می شوند اغلب دارای رنگ تیره تر هستند. در این صورت تیره بودن مغز گردو به دلیل نقص و یا بیماری نسیت به دلیل نوع واریته درخت است.

با این حال در اکثر موارد تیره بودن رنگ مغز گردو به معنی داشتن کیفیت پایین است. به همین دلیل white walnut kernels price اغلب بالاتر است در قایسه مغز گردو قهوه ای و سیاه.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما