قیمت مغز گردو سفید چهار پر

قیمت مغز گردو سفید چهار پر نسبت به دیگر کیفیت ها بالاتر است. فرآوری whole walnut kernels از گردویی امکان پذیر است که پوست چوبی آن نازک باشد و امکان جدا نمودن whole walnut kernels از پوست به سادگی و بدون ایجاد شکستگی در آن وجود داشته باشد. whole walnut kernels می تواند در تزئین آجیل، یا فرآورده های غذایی مختلف مورد استفاده قرار بگیرد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت گردو تویسرکان 1401 چهار پر همانطور که مطرح کردیم، اندکی بالاتر است. دلیل این مسئله بالا بودن قیمت گردوی مورد نیاز برای فرآوری آن و البته سخت بودن فرآیند فرآوری آن است که مستلزم زمان بیشتر با کارگر متبحر می باشد. فرآوری مغز گردو سفید با توجه به اینکه گردو جزء دانه هایی است که پوست چوبی آنها بسته است، اندکی دشوار است.

برای فرآوری این نوع مغز گردو نیاز داریم از گردوهایی با پوست چوبی نازک تر استفاده نماییم. در این صورت می توانیم بدون مشکل اقدام به فرآوری مغز گردو سفید نماییم. در مجموع میتوانیم دلایل بالا بودن قیمت مغز گردو سفید چهار پر را در بندهای زیر خلاصه کنیم.

قیمت مغز گردو سفید

  • قیمت گردو پوست سبز مورد استفاده برای فرآوری مغز گردو سفید بالاست. بنابراین قیمت مغز گردو سفید چهار پر بالاست. بنابراین تعداد مشتریان آن محدود است.
  • درصدی از رطوبت مغز گردو بعد از شکستن مغز گردو از آن خارج می شود. خروج رطوبت از whole walnut kernels اندکی دشوار است. بنابراین کارگاه فرآوری در تولید این گردو نیاز به دقت بیشتری دارد وگرنه محصول در مدت زمان کمی دچار افت کیفیت و فساد می شود.

بنابراین میزان تولید و عرضه مغز گردو سفید چهار پر اغلب کم است. البته حجم مصرف و لذا تقاضای خرید هم برای این نوع مغز گردو اغلب پایین است. ولی ما به سفارش و تقاضای برخی مشتریانمان سالانه مقداری از این نوع مغز گردو فرآوری کرده و به فروش می رسانیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما