قیمت مغز گردو سیاه

قیمت مغز گردو سیاه نسبت به سایر کیفیت های گردو خوشه ای پوست کاغذی، پایین تر است. در حقیقت ارزان ترین نوع مغز گردو، مغز گردوی سیاه است. این نوع مغز گردو در واحد های فرآوری برای تولید انواع فرآورده های غذایی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. به عنوان مثال در تولید کلوچه و … می تواند گزینه مناسبی باشد

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت مغز گردو سیاه پایین است. به همین دلیل نیز اغلب کارخانه های صنایع غذایی که از مغز گردو در تهیه فرآورده شان استفاده می کنند، به استفاده از این نوع مغز گردو راغب هستند.

کیفیت مغز گردوی سیاه

شاید برخی از مشتریانمان در خصوص سطح سلامت black walnut kernels شک داشته باشند. و گمان کنند این محصول قابلیت استفاده در واحد های صنایع غذایی را ندارد.

می خواهیم در این مقاله به طور که کامل به این موضوع اشاره کنیم. شما همانطور که در خرید مغز گردو سفید به کیفیت محصول دقت می کنید که محصول سالم باشد و آفت زدگی نداشته باشد، در خرید گردو در تهران نیز باید به این نکته توجه نمایید. مغز گردوی سیاه مناسب محصولی است که بدون آت زدگی باشد. سالم باشد. با این حال به دلیل داشتن رنگ سیاه اغلب قیمت مغز گردو سیاه پایین است. و می توان گفت این مغز گردو ارزان ترین نوع مغز گردو می باشد.

در مورد این نوع مغز گردو که اغلب قبل از استفاده آسیاب می شود، درصد شکستگی نیز اهمیت زیادی ندارد. ولی همانطور که مطرح کردیم سالم بودن و کهنه نبودن ان بسیار حائز اهمیت است.

جهت خرید این کیفیت مغز گردو در حجم عمده می توانید باما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما