قیمت مغز گردو صادراتی برای اروپا

می خواهیم در این مقاله قیمت گردو چینی در دبی صادراتی برای اروپا به این موضوع بپردازیم که محصول گردو که مناسب برای فروش در بازار اتحادیه اروپا باشد، چه مشخصاتی باید داشته باشد؟ و قیمت یک کیلو مغز گردو برای این کیفیت در چه محدوده ای قرار می گیرد؟

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای اعلام قیمت مغز گردو صادراتی برای اروپا باید در نظر بگیریم که محصول با هر کیفیتی را نمی توانیم به این اتحادیه ارسال نماییم. باید مغز گردو و گردویی را انتخاب کنیم که مطابق با استانداردهای اروپا باشد. و بتواند اجازه ورود به بازار این کشورها را پیدا کند.

اعلام قیمت مغز گردو صادراتی برای اروپا

پاراگراف بالا مشخص می کند که در اعلام قیمت مغز گردو صادراتی برای اروپا، چه مقدار اهمیت دارد که ما در گام نخست کیفیت مناسب برای صادرات به اروپا را در نظر بگیریم.

 

 

 

در خصوص تجارت مواد غذایی منجمله گردو و گردو چینی در ایران، کشورها قوانین خاصی دارند. البته قوانین و استانداردها توسط فائو نیز ثبت شده است. ولی برخی کشورها که اروپا نیز جزء آنهاست، برای خود قوانین سخت گیرانه تری وضع نموده اند.

در تجارت مواد غذایی با این کشورها و واردا به آنها، نیاز است با این استانداردها آشنا باشیم. به همین دلیل است که بیان می کنیم در اعلام walnut price per kg Europe ما نیاز داریم در گام نخست کیفیت مناسب مغز گردو و گردو برای اتحادیه اروپا را بشناسیم. و بعد اقدام به ارائه قیمت نماییم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما