قیمت مغز گردو عمده صادراتی

قیمت مغز گردو عمده نسبت به قیمت خرده فروش مغز گردو پایین تر است. دلیل این مسئله را می خواهیم در متن زیر به طور مختصر مطرح نماییم.
عمده فروشان مغز گردو بعد از فرآیند تولید تا رشاندن محصول به خریدار خود هزینه های کمتری می پردازند. به بعبارتی قیمت مغز گردو عمده فقط شامل قیمت خود محصول بعلاوه ی هزینه های حانبی زیر است:

  • حمل و بارگیری مغز گردو از کارگاه تولید.
  • انتقال آن به گمرک کشور فروشنده و ترخیص آن در گمرک.
  • حمل مغز گردو بین دو کشور.
  • تخلیه و ترخیص در گمرک کشور خریدار.
  • حمل به انبار خریدار مغز گردو.

بنابراین فروشنده مغز گردو در اعلام قیمت مغز گردو عمده، این هزینه ها را برآورد نموده به قیمت خود محصول می افزاید. ولی قیمت خرده فروشی مغز گردو شامل چه هزینه هایی است و چگونه برآورد می شود؟

اختلاف قیمت مغز گردو عمده با قیمت خرده فروشی

تاجر خریدار مغز گردو بعد از خرید عمده مغز گردو از کشور صادرکننده، به پخش آن بین فروشگاه ها در کشورش می پردازد. بنابراین در اعلام قیمت به فروشگاه ها، علاوه بر هرینه های فوق، هزینه های پخش را نیز در نظر می گیرد. فروشگاه ها نیز که مسئول خرده فروشی مغز گردو هستند، هزینه های فروشگاه شامل پول آب و برق و کارگر و … را در نظر می گیرند. و در برآورد قیمت مغز گردو و هر محصول دیگری که دارند، محاسبه می کنند.
بنابراین مشاهده می کنید اختلاف بین قیمت مغز گردو عمده و قیمت خرده فروشی مغز گردو وجود خواهد داشت. قیمت مغز گردو عمده همواره پایین تر است. و دلیل ان همانطور که خواندید ناشی از هزینه های جانبی فروش می باشد.
برای استعلام قیمت مغز گردو عمده می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما