قیمت هر کیلو مغز گردو در بازار

قیمت هر کیلو مغز گردو را بسته به اینکه خرید در به شکل عمده انجام می گیرد یا خرده می توانیم اعلام کنیم. قطعا با توجه به تفاوت هزینه های عمده فروش و خرده فروشی مغز گردو، قیمت عمده فروشی مغز گردو متفاوت از قیمت خرده فروش آن خواهد بود.

قیمت هر کیلوگرم مغز گردو را اگر بخواهیم بر اساس قیمت عمده فروشی مغز گردو اعلام نماییم، به صورت زیر محاسبه می نماییم. در حقیقت در تعیین قیمت عمده فروشی هر کیلوگرم مغز گردو باید موارد زیر را در نظر بگیریم.

قیمت هر کیلو مغز گردو عمده

اولین مورد تعیین کیفیت مورد نظر است. خریدار از بین کیفیت های مختلف مغز گردو کدام نوع از آنها را انتخاب کرده است.

مورد دوم تعیین حجم خرید است. با توجه به اینکه هزینه های جانبی به ازای هر کیلوگرم مغز گردو کاملا وابسته به حجم خرید است، بنابراین این پارامتر اهمیت دارد.

نوع بسته بندی مغز گردو، پارامتر دیگری است که حائز اهمیت است.

محل تحویل

شیوه حمل و نقل

خدمات جانبی نظیر بیمه محموله و …

تمامی موارد فوق در تعیین قیمت عمده فروشی یک کیلوگرم مغز گردو مورد توجه قرار می گیرد. و تامین کنندگان مغز گردو در برآورد قیمت یک کیلوگرم مغز گردو این پارامترها را مورد توجه قرار میدهند.

قیمت هر کیلو مغز گردو خرده

تعیین قیمت خرده فروشی مغز گردو توسط مغازه دار و صاحب فروشگاه انجام می گیرد. دیگر تاجر مسئل خرده فروشی مغز گردو نیست. تاجر مغز گردو را به مراکز پخش تحویل می دهد. و مراکز پخش محصول را بین فروشگاه ها پخش می کنند.

مغازه دار ها در تعیین قیمت هر کیلو مغز گردو  خرده، قیمت خرید خود را بعلاوه ی هزینه های جانبی می کنند. هزینه های جانبی شامل پول آب، برق، دستمزد کارگر و خود اوست. بر این اساس نرخ مغز گردو در خرده فروشی به دست می آید.

برای استعلام قیمت هر کیلو مغز گردو عمدهمی توانیم با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما