قیمت هر کیلو مغز گردو عمده

پارامترهای مختلفی را باید در تعیین قیمت هر کیلو مغز گردو و پسته بادامی زرند در نظر بگیریم. این پارامترها هم به کیفیت محصول مربوط می شود و هم مربوط به شرایط بازار است. کیفیت گردو نظیر درصد مغز گردو در یک کیلوگرم گردو و شرایط بازار نظیر تغییر حجم تقاضا و عرضه در اثر رخداد اتفاق و وجود مناسبت های مختلف.

قیمت هر کیلو مغز گردو عمده برای یک کیفیت مشخص ممکن است در اه های مختلف سال تغییر کند و متفاوت باشد. اگرچه در تعیین متوسطقیمت هر کیلو مغز گردو عمده برای هر کیفیت برای یک سال می توانیم اقدام کنیم، ولی نمی توانیم یک قیمت ثابت را مطرح کنیم که در طول سال ثابت و مشخص باشد. دلیل این موضوع نوسان قیمت هر کیلو مغز گردو عمده است. و دلیل نوسان walnut price per pound مناسبت های خاصی است که در هر سال وجود دارد و باعث تغییر شرایط و حجم عرضه و تقاضا می شود.

تاثیر شرایط بازار بر قیمت هر کیلو مغز گردو عمده

گاهی اوقات جشن های ملی که در هر کشوری وجود دارد، باعث افزایش تقاضا برای برخی محصول می شود. محصولاتی نظیر گردو که در آجیل و شیرینی سراها مورد استفاده قرار می گیرد.

افزایش میزان خرید و درخواست از سوی مصرف کننده ها، شرایط بازار این محصول را تغییر می دهد. البته با مدیریت صحیح و عرضه گردو متناسب با حجم خرید، می توان جلوی نوسانات زیاد قیمت را گرفت. ولی متاسفانه اغلب شاهد تغییر قیمت در این شرایط هستیم.

بنابراین همانطور که مشاهده می کنید ما برای هر کیفیت گردو و پسته اکبری خام فقط می توانیم متوسط قیمت هر کیلو مغز گردو عمده را برای هر سال اعلام کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما