قیمت هر کیلو گردو در بازار

قیمت هر کیلو گردو و پسته تازه با پوست در بازار ممکن است تحت تاثیر شرایط بازار یعنی میزان عرضه و تقاضا، در طول یک سال، بارها دچار تغییر و نوسان شود. برخی از مناسبت ها هستند که با فرا رسیدن آنها، دو پارامتر میزان عرضه و تقاضا دچار تغییر می شود. و این موضوع باعث تغییر قیمت هر کیلو گردو در بازار می شود.

چه عواملی می تواند بر قیمت هر کیلو گردو در بازار در طول یک سال تاثیر بگذارد و سبب نوسان آن شود. می خواهیم در این مقاله این موضوع را به دقت مورد بررسی قرار دهیم.

تاثیر عرضه و تقاضا بر نوسان قیمت هر کیلو گردو در بازار

همه می دانیم که دو فاکتور میزان عرضه و تقاضا سبب تغییر نرخ قیمت یک محصول در بازار می شود. قیمت هر کیلو گردو و پسته تازه با پوست دامغان در بازار نیز تحت تاثیر تغییر میزان عرضه و تقاضا ممکن است در طول سال بارها دچار تغییر شود. ولی چه چیزی باعث تاثیر بر تغییر میزان عرضه و تقاضای مغز گردو می شود؟

مغز گردو محصولی است که بیشترین استفاده آن به عنوان آجیل و یا درون شیرینی می باشد. در اعیاد که میزان مصرف این محصولات افزایش پیدا می کند، به تناسب تقاضا برای مغز گردو نیز افزایش پیدا می کند. در این مواقع باید میزان عرضه مغز گردو در بازار کنترل شود. در غیر این صورت نمی توان walnuts price per kg را کنترل نمود و با افزایش آن مواجه خواهیم شد.

همچنین در فصل تابستان که هنوز به فصل برداشت گردو نرسیده ایم و محصول سال قبل نیز تمام شده است، با وجود اینکه تقاضا همچنان برای خرید مغز گردو وجود دارد، ولی ممکن است عرضه کم باشد. در اینگونه موارد نیز ممکن است با تغییر و نوسان قیمت هر کیلو گردو در بازار مواجه شویم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما