قیمت پسته بوداده برای فروش

از بین پسته بوداده و پسته اکبری رفسنجان می توانیم پسته فلفلی را جزء پرطرفدارترین نوع پسته های بوداده به شمار بیاوریم. نوع طعم دهنده استفاده شده یکی از پارامترهای تعیین قیمت پسته بوداده می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

اگرچه پسته به خودی خود از لذیذترین محصولات کشاورزی است. و یکی از بهترین انواع دانه های روغنی است و نوع خام آن بسیار خوشمزه است. ولی می توان طی مرحله فرآوری ثانویه آن را با استفاده از طعم دهنده های غذایی، طعم دار کرد. از طعم دهنده هایی که برای تولید flavored pistachios for sale استفاده می کنیم می توانیم به فلفل، زعفران، نمک، سرکه و … اشاره  کنیم. قیمت پسته بوداده بر اساس کیفیت پسته و همچین نوع طعم دهنده تعیین می شود.

استفاده مناسب از طعم دهنده ها با کنترل فرآیند فرآوری می تواند دو مزیت را به همراه داشته باشد. مورد اول بهبود بیش از پیش طعم پسته هاست. مورد بعدی افزایش ارزش غذایی پسته است. همانطور که می داانید پسته از مغذی ترین محصولات کشاورزی است. فلفل، زعفران، آبلیمو و یا سبزیجات معطر که به عنوان طعم دهنده برای پسته استفاده می شود نیز خود دارای ارزش های غذایی بی شماری هستند. بنابراین چنانچه بتوانیم فرآیند طعم دار کردن پسته را به خوبی انجام دهیم می توانیم بگوییم پسته طعم دار شده با این محصولات دارای ارزش غذایی بیشتری نسبت به پسته خام است.

قیمت پسته نمکی فلفلی

از بین پسته های طعم دار شده و پسته اکبری شور، پسته فلفلی از جمله پسته های پرطرفدار است. البته مهمترین دلیل علاقه مصرف کنندگان پسته به پسته فلفلی، طعم آن است. ما در فرآوری پسته فلفلی دیگر طعم دهنده نظیر نمک و آبلیمو نیز اسفاده می کنیم. بنابراین یک محصول با طعم خارق العاده به وجود می آید. این محصول مشتریان زیادی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا نظیر آلمان دارد. البته کشورهایی نظیر هند نیز از مشتریان این محصول هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما