قیمت پسته خام با پوست

قیمت پسته خام با پوست برای کیفیت های مختلف که از نظر سایز، رقم، نوع و … متفاوت هستند، متفاوت است. ولی کدام نوع از پسته خام با پوست مناسب برای ما است؟

قطعا شما نیز با کیفیت های مختلف پسته خام و گردو تویسرکان 1401 با پوست آشنا هستید. اگر اطلاعات شما در خصوص این محصولات کم است می توانید از کاتالوگ ما برای شناخت بیتر محصولات و انواع پسته ها استفاده کنید.

با توجه به تنوع بالایی که در مورد انواع پسته خام با پوست وجود دارد، گاهی اوقات تجار پسته به این فکر می کنند که کدام مدل پسته می تواند برای آنها مناسب باشد؟ پاسخ به این سوال مستلزم این است که تاجر خریدار پسته و گردو پوست سبز، بازار هدف خود را به خوبی بشناسد. بر اساس بازار هدف و مصرف پسته است که می توانیم به این سوال پاسخ دهیم. دو بازار هدف مختلف را در زیر با هم مقایسه می کنیم. این مقایسه می تواند موضوعی را که مطرح کردیم به خوبی مشخص کند.

قیمت صادرات پسته به هند

کشور هند از بین کیفیت های مختلف پسته، نوعی از پسته را می پسندد که رنگ پوست سفید داشته باشد. آنها به ظاهر پسته هم از نظر رنگ و هم درشتی دقت می کنند. بنابراین از بین ارقام مختلف پسه، پسته احمدآقایی را بیشتر دوست دارند. چون این رقم پسته از بین انواع پسته خام با پوست دارای رنگ پوست سفید و رنگ گل بسیار زیباست. سایز درشت و متوسط این رقم پسته مناسب برای صادرات به هند است.

قیمت صادرات پسته به چین

سلیقه بازار کشور چین در خرید پسته چگونه است؟ باتوجه به جمعیت زیاد کشور چین و حجم خرید بسیار بالا و البته شرایط اقتصادی حاکم بر این کشور، تجار در واردات پسته به چین اغلب پسته های ارزان را انتخاب می کنند.

از بین کیفیت های مختلف پسته خام با پوست، آب خندان گزینه مناسبی برای صادرات به چین است. از بین ارقام مختلف نیز اغلب پسته فندقی و پسته احمدآقایی انتخاب می شود. برای داشتن تجارت موفق پسته می توانید ب کارشناسان ما مشورت کنید. همچنین برای استعلام قیمت و موجودی روز می توانید با ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما