قیمت پسته نمکی لیمویی

قیمت پسته نمکی لیمویی که از جمله پسته طعم دار پرطرفدار در بین مصرف کنندگان است، بر اساس کیفیت پسته خام و همچنین شیوه فرآوری این محصول تعیین می شود. استفاده از دیگر طعم دهنده ها نظیر فلفل نیز می تواند بر قیمت پسته نمکی لیمویی تاثیر بگذارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

از انواع پسته های طعم دار شده ایرانی، می توانیم پسته های لیمویی نمکی برای فروش را از نوع خوشمزه معرفی کنیم. همانطور که از طعم آن مشخص است، برای تهیه این نوع پسته از نمک و آبلیمو استفاده می کنیم. طعم ترش و خاص آبلیمو، طعم خوبی به پسته می دهد. البته حضور نمک در کنار آن لذتش را بیش از پیش می کند.

البته پسته های نمکی آبلیمویی می تواند در انواع مختلف دسته بندی گردد. نحوه انجام فرآیند فرآوری و طعم دار نمودن به طور مستقیم بر طعم نهایی پسته و البته ظاهر آن  تاثیر می گذارد.

پسته لیمویی فلفلی

چنانچه از فلفل نیز در طعم دادن پسته مورد استفاده قرار دهیم، پسته نمکی-آبلیمویی-فلفلی با طعم خاص ایجاد می شود که طرفداران ویژه خود را دارد. این محصول بین مصرف کنندگان کشورهای عضو اتحادیه اروپا و همچنین کشور هند، پر طرفدار است.

ما در پذیرش سفارش انواع پسته های طعم دار شده، سلیقه و نوع درخواست مشتری را در نظر می گیریم. اگر خریدار و مشتری ما نوع خاصی از پسته با طعم خاص را بخواهد، کافیست یا ترکیب آن را برای ما مشخص نماید و یا نمونه پسته درخواستی خود را برای ما ارسال نماید. با آنالیز نمونه پسته دریافتی می توانیم ترکیب آن را در آزمایشگاه آنالیز و کرده و محصول مشابه را برای مشتریمان آماده نماییم.

می توانید جهت تهیه محصول مورد نظر خود می توانید با کارشناس فروش ارتباط بگیرید. و توضیحات کامل در مورد محصول درخواستیتان را با ما در میان بگذارید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما