قیمت گردو با پوست 97

قیمت گردو خشک درجه یک با پوست 97 با آغاز شدن برداشت محصول سال 1397که از چند روز قبل شروع شده است، در حال بررسی توسط تجار این حوزه است. توجه داشته باشید که قیمت محصول اغلب در اواخر شهریور ماه یا اوایل مهر که بازار شروع به خرید و فروش محصول سال جدید می کند، مشخص می گردد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت هر کیلو گردو خورشتی در آغاز فصل برداشت که میزان عرضه محصول در بازار کم است، اغلب بالاست. دلیل این مسئله کمبود گردو در بازار است. در شهریور ماه اغلب محصول سال قبل به اتمام رسیده است. محصول سال جدید نیز کم و بیش در بازار عرضه شده است. اغلب مغازه های آجیل فروشی محصولشان را به اتمام رسانده اند.

به دنبال خرید گردو هستند. لذا به دلیل بالا بودن تقاضا و کمبود عرضه، قیمت گردو با پوست اغلب بالاست. قیمت گردو با پوست 97 نیز در شهریور ماه همینگونه است. ولی در پی افزایش عرضه محصول در بازار و آغاز معاملات، اغلب به تعادل می رسد. و از قیمت غیر حقیقی دور می شود.

تعادل قیمت گردو با پوست 97

تا اواسط مهر ماه اغلب شاهد نوسان قیمت ها هستیم. ولی اغلب در اواسط مهر ماه که موجودی گردو در بازار افزایش پیدا می کند، خوشبختانه قیمت گردو تا حدودی به تعادل می رسد.

البته در طول هر سال، بارها با نوسان قیمت ها مواجه می شویم. دلیل این موضوع تغییر شرایط بازار است. وجود اعیاد و ایام خاص که مصادف با افزایش مصرف این محصول است، از دلایل تغییر و نوسان قیمت گردو است. البته در اواخر فصل نیز که با کمبود محصول مواجه هستیم، اغلب شاهد نوسان قیمت ها هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما