قیمت گردو در گرجستان

قیمت گردو در گرجستان چند است؟ این سوالی است که اغلب تجار و واردکننده های گردو خشک درجه یک در اولین ارتباط از ما می پرسند. توجه داشته باشید که برای برآورد دقیق، ما نیاز داریم جزئیات خرید خود شامل کیفیت درخواستی، حجم خرید، محل تحویل و … را که مورد نظرتان است، به طور کامل برای ما مشخص نمایید.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در این مقاله قیمت گردو خورشتی در گرجستان می خواهیم بیان کنیم که چرا از مشتریانمان درخواست می کنیم در استعلام قیمت، جزئیات دقیق درخواستشان را برای ما ارسال نمایند.

برآورد قیمت گردو در گرجستان

می خواهیم قیمت گردو در هند را برآورد کنیم. مشتری ما قیمت گردو در گرجستان را استعلام کرده است. برای این منظور ما نیاز داریم موارد زیر را به دقت بررسی کنیم.

کیفیت مغز گردو: مغز گردو بیش از 12 نوع است. تفاوت کیفیت بین آنها زیاد است. به همین دلیل تفاوت قیمت نیز بین آنها قابل توجه است. بنابراین ما بدون اینکه بدانیم مشتریمان چه محصولی می خواهد، نمی توانیم قیمت اعلام کنیم.

برآورد هزینه های جانبی فروش: صادرات مغز گردو از ایران به هند نیازمند صرف هزینه های جانبی است. مانند تشریفات گمرکی که خود هزینه بر است. حمل و نقل محصول تا رسیدن به مقصد و …. اینکه به ازای هر کیلوگرم مغز گردو چه مقدار هزینه لازم است تا به مقصد برسد، از تقسیم کل هزینه ها بر حجم خرید به دست می آید. همانظور که از این توضیح می توانیم برداشت کنیم، برای برآوری قیمت گردو در گرجستان نیاز داریم مواردی نظیر حجم خرید، محل تحویل، گواهی های مورد نیاز و … را مشخص نماییم.

به همین دلیل است که در استعلام walnut price per kg، از مشتریانمان تقاضا می کنیم درخواستشان در قالب loi برای ما ارسال نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما