قیمت گردو 97

قیمت گردو 97 کم کم با آغاز برداشت محصول و عرضه آن در بازار، در حال مشخص شدن است. ممکن است با توجه به شرایطی که از نظر حجم تولید سالانه و … به وجود آمده است، با نوسان قیمت گردو 97 نسبت به قیمت گردو 96 مواجه شویم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت گردو 97 فعلا به طور دقیق مشخص نشده است. ما الان در تاریخ 9 سپتامبر 2018 هستیم. برداشت تازه در ایران شروع شده اس. و عرضه گردو مغز گردو در بازار اندک وده است. به همین دلیل فعلا قیمت گردو 97 به طور دقیق مشخص نشده است. ولی با توجه به تغییرات زیادی که در بازار شاهد بودیم، احتمال نوسان walnut prices 2018 را نسبت به قیمت گردو 96 می دهیم.

نوسان قیمت گردو 97 نسبت به قیمت گردو 96

شرایط بازار ایران تغییرات زیادی کرده است. اغلب محصولات در بازار گران شده است. قطعا به تناسب این مسائل بر هزینه های اولیه کشاورزان نیز تاثیر گذاشته است. بنابراین به احتمال زیاد شاهد افزایش قیمت گردو 97 در مقایسه با قیمت گردو 96 خواهیم بود. ولی مورد دیگر نیز وجود دارد و آن میزان تولید سالانه است. اگرچه پیش بینی ها حاکی از کاهش میزان تولیداست. با این حال باید منتظر بمانیم تا میزان دقیق تر تولید گردو در 1397 مشخص شود. اگرچه تعدادی از کشاورزان اعلام کرده اند که درختانشان دچار سرمازدگی شده است. ولی برخی از کشاورزان نیز در مورد افزایش تولید خود صحبت کرده اند. در برخی مناطق نیز باغات جدید گردو به مرحله باروری رسیده اند.

دهه آخر سپتامبر محصولات ما آماده می شود. در این بازه می توانیم قیمت و موجودی را اعلام نماییم. برای خرید می توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما