قیمت یک کیلو مغز گردو عمده

تعیین قیمت یک کیلو مغز گردو عمده نیاز به بررسی کیفیت محصول دارد. بررسی کیفیت گردو بر اساس سایز آن، متوسط میزان مغز گردو به دس امده از هر یک کیلوگرم گردو تویسرکان 1401، کیفیت مغز گردو از نظر رنگ آن و سالم بودن محصول انجام می گیرد. مهمترین دلیل تفاوت قیمت یک کیلو مغز گردو برای محموله های مختلف، همین پارامترها می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برای برآوری قیمت یک کیلو گردو پوست سبز عمده یکی از فاکتورهایی که در نظر می گیری، سایز گردو است. درون محصول یک درخت ممکن است هم دانه های ریز گردو وجود داشته باشدف هم دانه های با سایز متوسط و هم دانه های درشت گردو. ما در تعیین قیمت یک کیلو مغز گردو عمده این موضوع را در نظر می گیریم. اغلب گردو مرغوب دارای دانه های با سایز درشت و متوسط است. به ندرت گردو ریز درون آن وجود دارد.

تاثیر سایز بر قیمت یک کیلو مغز گردو عمده

البته بزرگ بودن گردو را با چشم بررسی نمی کنیم. شاید یک محموله گردو به طاهر بزرگ باشد ولی مغز آن چروکیده و ریز باشد. شاید برای شما سوال باشد چگونه می توانیم سایز گردو را تعیین کنیم؟

وقتی قصد تخمین walnut price per kg را داریم، شروع به بررسی کیفیت های مختلف گردو نظیر سایز آن می کنیم. برای مشخص کردن سایز گردو، ما از کمیت تعداد گردو در هر کیلوگرم استفاده می کنیم. دید ظاهری محصول را نیز در نظر می گیریم. همچنین ضخامت پوست چوبی گردو را نیز لحاظ می کنیم. و سپس اعلام می کنیم که این محموله گردو از نظر کیفیت در چه رده ای است و قیمت یک کیلو مغز گردو عمده چند است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما