قیمت یک کیلو مغز گردو

تخمین قیمت یک کیلو مغز گردو بر اساس توجه به پارامترهای رنگ و شکستگی مغز گردو انجام می گیرد. این دو پارامتر مهمترین موارد در تعیین قیمت یک کیلو مغز گردو هستند.

مصرف کنندگان مغز گردو در خرید این محصول دو مورد را بیش از سایر موارد مورد توجه قرار می دهند. این دو مورد شامل موارد زیر است:

  • رنگ مغز گردو
  • شکستگی مغز گردو

آیا می دانید توجه به این موارد از کا نشا می گیرد؟ چرا مغز گردو سفید در رده بالاتری نسبت به مغز گردو  با رنگ تیره تر قرار دارد؟ و چرا مغز گردویی که درصد شکسته موجود درون آن بیشتر است به عنوان مغز گردو با کیفیت پایین تر به شمار می آید؟

رنگ مغز گردو در تعیین قیمت یک کیلو مغز گردو

تا کنون به این فکر کردید که چرا مغز برخی گردوها بر روی درخت تیره تر است؟ دلایل زیادی وجود دارد. ولی دو مورد از این دلایل عدم تغذیه مناسب درخت و بیماری می باشد. عدم برداشت صحیح نیز یکی از این دلایل می تواند باشد. بنابراین واضح است اگر درخت به طور مناسب تغذیه شود دچار کمبود عناصر معدنی نخواهد شد و رشد مغز گردو به درستی اتفاق می افتد. و یا کنترل بیماری ها و /افات آن را با رشد نامناسب مواجه نخواهد کرد. با وجه به این توضیحات مشخص است که تیره شدن رنگ مغز گردو ناشی از عدم رشد مناسب گردو است. بنابراین بدیهی است که مغز گردو سفید و پر به عنوان بهترین کیفیت مغز گردو به شمار می آید. و قیمت یک کیلو مغز گردو برای مغز گردو سفید قطعا بالاتر خواهد بود.

قیمت یک کیلو مغز گردو دندانه

فرآیند اکسیداسیون درون مغز گردو بسیار سریع رخ می دهد. چون مغز گردو سرشار از انواع اسیدهای چرب است. هر چه سطح واکنش بیشتر باشد، امکان رخداد اکسیداسیون درون آن بیشتر است. به همین دلیل مغز گردو دندانه بیشتر در معرض اکسیداسیون قرار دارد. لذا هرچه میزان شکسته مغز گردو کمتر باشد به معنی بالاتر بودن کیفیت آن است. در نتیجه walnut kernel price per kg برای محصول با درصد شکسته بیشتر کمر خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما