مراکز فروش مغز گردو درجه یک در شیراز

مغز گردو درجه یک یکی از پرطرفدار ترین مغزهای موجود در جهان است. این مغز جادویی دارای خواص بینظیری بوده که مهمترین آنها تقویت حافظه و مغز می باشد. از آن جایی که مغز گردوی ایرانی دارای کیفیت زیادی است، در نتیجه به بسیاری از کشورهای جهان صادر می شود.

مراکز فروش مغز گردو درجه یک در شیراز

خواص و ویژگی های مغز گردو

خواص و ویژگی های مغز گردو

مغز گردو یکی از پرخاصیت ترین مغزهای موجود در جهان است. با گسترش و رشد بیماری های فراگیر در جهان، توجه به اصول تغذیه به عنوان یکی از مهمترین عوامل خود‌مراقبتی شناخته شده است.

امروزه وضعیت تغذیه در جهان از اهیمت بسیار زیادی برخوردار بوده تا جایی که برخی از نهادهای بین المللی از از آن به عنوان دسته بندی کشورها استفاده می کنند. به بیان دیگر در حال حاضر هر کشوری که از میزان تغذیه سالم تری برخوردار باشد در زمره کشورهای توسعه یافته تلقی می شود.

این امر موجب شده تا افراد برای دستیابی به سلامتی شان از یکسری اصول تغذیه ای مناسب تبعیت کنند. در واقع با توجه به رشد میزان فست و فودها در جامعه، خانواده ها بیش از هر زمان دیگری به مصرف مواد غذایی اصولی تاکید دارند.

بنابر این می توان گفت یکی از مهمترین مواد غذایی که می تواند تضمین کننده سلامت جسمی و روحی شما باشد گردو است.

گردوه در زمره میوه های سنگی و تک دانه ای قرار دارد که از یک درخت با همین نام به عمل می آید. گردو از خواص بیشماری برخوردار است. هم پوست سبز گردو و هم مغز آن دارای خواص فراوانی می باشند. اما راز محبوبیت گردو را می توان در مغزی دانست که در دل آن نهفته شده است.

مغز گردو نوعی از خشکبار مقوی می باشد که با خارج کردن آن از پوست سخت گردو قابل استفاده می شود. مغز گردو را با نام «غذای مغز» نیز بیان کرده اند، زیرا مغز گردو سرشار از امگا3 بوده که باعث عملکرد بهتر مغز می شود.

از دیگر ویژگی های مغز گردو می توان به مواد مغذی آن اشاره کرد. در واقع گردو به سبب طبیعت گرمی که دارد از دوران کهن در تغذیه افراد نقش بسیار مهمی داشته است. با این وجود هنوز بسیاری از اسرار پنهان این مغز جادویی ناشناخته مانده است و تحقیقات فراوانی روی آن در حال انجام می باشد.

میزان فسفری که در مغز گردو وجود دارد به طور کلی برابر با میزان فسفر در ماهی و برنج و حتی تخم مرغ است.

از سوی دیگر گردو خون‌ساز بوده و باعث تصفیه خون نیز می شود. خوردن گردو در درمان بیماری های ریوی موثر بوده و با توجه به خاصیت ملین بودن آن آپاندیس را نیز تقویت می کند. خوردن مغز گردو از تشکیل سنگ کلیه و سنگ کیسه صفرا هم جلوگیری نموده و مصرف آن با انجیر و موز سبب تقویت حواس و مغز می شود. از سوی دیگر مغز گردو دارای مقادیر فراوانی از مس بوده که این امر نیز سهولت در جذب آهن می شود.

طبق تحقیقات صورت گرفته خوردن گردو بعد از غذا ممکن است باعث کاهش آسیب هایی شود که غذاهای چرب به سرخرگ ها وارد می کنند. گردو حاوی آرژنین، که یک آمینو اسید است، سبب خاصیت انعطاف پذیری قلب می شود. محققان دانشگاه لومالیندا به تازگی دریافته اند که خوردن چند عدد مغز گزدو در طول روز می تواند از بروز بیماری های قلبی تا حدی بکاهد.

از سوی دیگر با توجه به این که مغز گردو شامل سه واحد چربی، چهار گرم پروتئین و دو گرم فیبر است می تواند در کنترل وزن افراد نقش حساسی داشته باشد. همچنین مقادیر فیبر موجود در آن نیز از بروز یبوست جلوگیری می کنند.

مصرف مغز گردو می تواند کلسترول بد خون را کاهش دهد، در واقع گردو با دارا بودن «استرول های گیاهی» تا حد زیادی کلسترول های بد خون را کاهش می دهد.

مصرف گردو برای زنان باردار نیز با توصیه پزشک می تواند بسیار خوب باشد. در واقع از یکسو سبب سلامت اعصاب جنین می شود؛ از سوی دیگر پس از زایمان پوست شکمتان را به همان حالت قبل نگه می دارد.

از طرفی می توان گفت ویتامین های ب موجود در مغز گردو کاهش دهنده استرس بوده که در شادابی و حفظ سلامت پوست نقش بسیار مهمی دارند.

انواع مغز گردوی درجه یک

در حال حاضر با توجه به تنوع گردوها در جهان انواع مغز گردو در بازار یافت می شود. یکی از جمله مهمترین عواملی که سبب این تنوع گردوها شده است را می توان به نوع درختان دانست. یعنی با توجه به این که امروزه انواع گوناگونی از درختان گردو در جهان وجود دارند، به تناسب آن هم انواع گوناگونی از مغز گردوها یافت می شوند.

البته تحقیقات بسیاری نشان داده که گردوی تولید شده در ایران یکی از درجه یک ترین گردوهای تولیدی در تمام جهان است. در واقع گردوی ایرانی دارای طعم مخصوص به خود بوده که همین امر سبب شده تا طرفداران زیادی در ایران و سایر نقاط جهان داشته باشد.

طبع مغز گردو چیست

طبع مغز گردو چیست

طبع مغز گردو گرم بوده و همین عامل نیز سبب شده تا میزان انرژی آن زیاد باشد. در واقع مصرف این مغز بسیار خوشمزه برای افرادی که دارای طبع سردی هستند توصیه شده؛ چرا که سبب می شود طبع آنها رو به تعادل رفته و در نتیجه میزان سلامتی آنها نیز افزایش یابد. لازم به ذکر است که مصرف مغز گردو می تواند سبب تقویت قوامی عمومی و سیستم دفاعی بدن تان نیز شود.

راههای شناخت مغز گردوی درجه یک

راه های زیادی برای شناخت مغز گردو درجه یک وجود دارد. یکی از این راه ها خرید از مرکز پخش مغز گردو است. این مرکز با تهیه مرغوبترین مغز گردو سعی می کند بر رضایت و جلب نظر مشتریان خود بیفزاید به همین سبب در این مرکز نمی توان مغز گردوی نامرغوب یافت.

از طرفی، مغز گردوی درجه یک با توجه به زمان برداشت آن نیز متفاوت است. در واقع به هر میزان که گردو تازه تر باشد در نتیجه مرغوبیت بیشتری هم دارد.

یکی از راه های تهیه مغز گردوی ارزان، خرید مغز گردو عمده می باشد؛ یعنی به هر میزان که شما مغز گردوی بیشتری تهیه کنید برای شما نسبت به خرید جزئی ارزانتر خواهد بود. از سوی دیگر نوع فله و بسته بندی آن نیز از لحاظ کیفیت و قیمت دارای تفاوت هستند. در واقع بسته بندی محصول سبب می شود تا میزان قیمت گردو افزایش یابد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما