مرکز فروش پسته ارگانیک

پسته ارگانیک همانند پسته های معمولی در هر پنج رقم اکبری، احمدآقایی، کله قوچی و فندقی کشت و تولید می شود. مهمترین تولیدکننده و مرکز فروش پسته ارگانیک و مهمترین مصرف کننده انواع پسته ارگانیک کدام کشورها هستند؟

با توجه به حساسیت درخت پسته به آفات گیاهی مختلف، تولید پسته های ارگانیک بسیار دشوار است. با این حال تولید این محصول در کشور ایران بصورت انبوه انجام می گیرد. اگرچه حجم تولید آن به نسبت میزان تقاضایی که برای آن وجود دارد کم است. با این حال درصدی از نیاز بازار مصرف رامی تواند تامین کند.

محل تولید و مرکز فروش پسته ارگانیک

از هر 5 رقم تجاری پسته ایران که شامل اکبری، احمدآقایی، کله قوچی و همچنین دو رقم فندقی و بادامی است، برای تولید shelled organic pistachios استفاده شده است. در ایران مناطق مختلفی هستند که به همت کشاورزان در تولید پسته ارگانیک موفق بوده اند. از جمله در استان خراسان، مرکزی، کرمان و …. کشور ایران مهمترین تولیدکننده پسته ارگانیک در جهان به شمار می آید.

مصرف پسته ارگانیک

در بین کشورهای مختلف، کشورهای عضو اتحادیه اروپا به ویژه آلمان را می توانیم از مشتریان دائمی و پروپاقرص پسته ارگانیک بدانیم. در این کشور پسته ارگانیک برای مدارس ابتدایی و کدوان مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین برخی مردم به دلیل علاقه به محصولات کشاورزی ارگانیک از این محصول استقبال می کنند. البته پسته ارگاینک داران انواع باغی و جنگلی است. مهمترین مشتری پسته ارگاینک باغی ایران، کشورهای اروپایی و مهمترین مشتری پسته ارگانیک جنگلی ایران کشور ترکیه است.

این مقاله توضیح مختصری در خصوص معرفی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان پسته های ارگانیک را ارئه نمو. چنانچه به راهنمایی بیشتری نیاز دارید یا قصد سفارش محصول را دارید میتوانید با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما