مرکز فروش پسته در دبی

تعدادی از مراکز فروش پسته و گردو با پوست خارجی در دبی از شرکت های پسته ایرانی است که برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان خود اقدام به ایجاد نمایندگی فروش در این کشور کرده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

یکی از مهمترین مسئولیت ها و تعهداتی که تامین کننده پسته در مقابل خریدار دارد، ارائه خدمات به بهترین شکل است. اگر بررسی کنید مشاهده می کنید تعدادی از مراکز فروش پسته و گردو با پوست خشک در دبی جزء ششرکت های صادرکننده پسته ایرانی هستند. آنها برای اینکه بتوانند با مشتریانشان در سراسر جهان در شرایط مناسب تر و با خدمات بهتری معامله کنند، اقدام به ایجاد شعبه در دوبی کرده اند.

فروش پسته در دبی

موقعیت اقتصادی دوبی از نظر تجارت بین المللی بسیار مناسب است. این شهر در امارات متحده عربی قرار دارد. بنادر دوبی نظیر جبل علی دارای موقعیت تجاری بسیار مطلوبی است. و می تواند برای تجارت، موارد مثبت زیادی را برای فروشنده پسته و خریدار پسته فراهم کند.

علاوه بر این مسئله، شرکت های صادرکننده پسته ایران، برای اینکه بتوانند در پرداخت و دریافت وجوه مالی با مشکل روبرو نشوند، در بانک های کشورهایی نظیر امارات حساب تجاری باز کرده اند. لذا از طریق این حساب تجاری می توانند به سادگی با مشتریان خود از هر نقطه از جهان معامله کنند.

شرکت آجیل آناتا نیز با ایجاد شعب و نمایندگی فروش در چندین کشور از جمله آلمان، امارات، هند و روسیه توانسته برای مشتریان خود بهترین شرایط و بهترین خدمات را ارائه نماید. هم اکنون شرکت آجیل آناتا تجارت با اغلب کشورهای جهان را انجام می دهد. یکی از مزیت هایی که این شرکت برای مشتریانش فراهم آورده، خدمات خوبی است که در تحویل و ارسال بار در نظر می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما