مصارف مغز گردو

مهمترین مصارف مغز گردو مغز گردو شامل استفاده آن به عنوان آجیل، استفاده در طبخ غذاهای مختلف، تهیه دسر، شیرینیجات، بستنی و … می باشد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

میوه های مغز دانه ای از جمله گردو خشک درجه یک به دلیل داشتن طعم بسیار عالی و البته ارزش غذایی بسیار بالا، همواره مورد توجه بوده اند. در سال های اخیر بررسی ارزش های غذایی این محصولات سبب ترغیب مردم به افزایش مصرف این محصولات شده است. هم اکنون مصارف مغز گردو بسیار گسترده شده است. این محصول نه تنها به عنوان آجیل بلکه به شکل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. فرآوریده های مختلفی از آن تهیه شده و در صنایع غذایی، دارویی، و همچنین آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

مهمترین مصارف مغز گردو

می خواهیم در این قسمت به چند مورد از مهمترین مصارف گردو خورشتی اشاره کنیم. از مهمترین مصارف مغز گردو می توانیم به استفاده این محصول در واحد های صنایع غذایی اشاره کنیم. در تهیه انواع کیک و کلوچه، بیسکویت، بستنی، انواع غذاها و دسرها و … مغز گردو مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین شیرینی سراها از مهمترین مراکز هستند که از مغز گردو در تهیه فرآورده هایشان استفاده می کنند.

از دیگر  walnut kernels uses می توانیم به استخراج روغن و استفاده آن در صنایع غذایی، دارویی و آرایشی بهداشتی اشاره کنیم. فواید بسیار روغن گردو برای سلامتی هم به صورت غذایی و دارویی و هم از طریق استعمال خارجی بر روی عضلا سبب توسعه استفاده آن به این صورت شده است. استفاده در کرم های دست و صورت نیز به همین دلیل توسعه یافته است.

هم اکنون مغز گردو در کل جهان به شیوه های اشاره شده مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما