پسته ایران افلاتوکسین

مقاله ” پسته ایران افلاتوکسین” این سوال را مورد بررسی قرار می دهد که آیا پسته ایران آلوده به آفلاتوکسین است؟ اگر چنین است چرا کشورهای مختلف حتی اتحادیه اروپا یا سنگاپور از ایران پسته خرید می کنند؟!

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

برخی پسته ایران را آلوده به آفلاتوکسین می دانند، ولی ما در این مقاله می خواهیم این موضوع را با آمار صادرات و واردات و از طریق مدارک معتبر رد کنیم. ابتدا نیاز است به این سوال پاسخ دهیم: صادرات پسته ایران به کدام مناطق جهان انجام می گیرد؟

صادرات پسته به اروپا

هم اکنون پسته ایران وارد بازار مصرف کشورهای مختلفی شده است. کشورهای مختلف از هر 5 قاره جهان خریدار پسته ایران هستند. از آسیا، اروپا، آفریقا، اوراسیا و حتی آمریکا. تعدادی از کشورهای خریدار پسته ایران را لیست می کنیم. آلمان، سنگاپور، انگلستان، روسیه، چین، امارات، ترکیه و …. همانطور که مشاهده می کنید در این لیست نام کشورهایی را قرار دارد که قوانین سخت گیرانه ای در خصوص واردات پسته از ایران دارند. از جمله آنها می توانیم به کشورهای سنگاپور، انگلستان، آلمان و … اشاره کنیم.

حال این سوال مطرح است: اگر aflatoxin pistachio iran بالاست، چگونه صادرات پسته به این کشورها توسط شرکت های صادرکننده پسته ایرانی، انجام می گیرد؟ توضیح فوق به خودی خود موضوع اینکه آیا آفلاتوکسین در پسته ایران بالاست یا خیر را پاسخ می دهد. ایران از قطب های اصلی تولید و صادرات پسته در جهان است. کیفیت و سلامت پسته ایران در سراسر جهان شناخته شده است. به همین دلیل نیز صادرات پسته از این کشور به مناطق مختلف جهان رونق دارد.

در یک مقاله کوتاه ” پسته ایران افلاتوکسین ” توانستیم بالا بودن کیفیت پسته ایران را ثابت کنیم. می توانید برای خرید انواع کیفیت های پسته از طریق لینک های زیر اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما