کارخانه فرآوری پسته کرمان

پسته در کارخانه فرآوری پسته مراحل مختلفی را از زمان برداشت و تحویل پسته تازه تا آماده سازی آن و فروش در بازار پسته، پشت سر می گذارد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

با رسیدن فصل برداشت پسته و بادام درختی عمده با پوست که همزمان با اواخر فصل تابستان و اوایل پاییز است، پسته چین ها آماده چیدن پسته ها می شوند. به رتیب با رسیدن ارقام مختلف پسته، محصولات برداشت می شود. از بین ارقام مختلف، پسته فندقی را زودتر از دیگر ارقام تجاری برداشت می کنیم. و پسته اکبری دیرتر از سایر ارقام برداشت می شود.

فرآوری پسته توسط کارخانه فرآوری پسته کرمان

بعد از برداشت پسته، پسته ها و بادام درختی تازه با پوست را برای فرآوری به کارخانه فرآوری پسته منتقل می کنیم. مرحله اولفرآوری پسته، جدا کردن پوست رویی پسته است. پس از ان طی مراحل مختلف، پسته شستشو شده و خشک می گردد.

بعد از فرآوری پسته خشک، برای غربال و جداسازی، پسته را وارد دستگاه غربال می کنند. در چند مرحله سایز های مختلف پسته از هم جدا می گردد و پسته سایز بندی می شود. دانه های معیوب از جمله دانه های بسته را نیز از پسته جدا می کنیم.

کارخانه فرآوری پسته برای ینکه بتواند پسته با کیفیت بالا و کمترین میزان آلودگی را حویل دهد، باید تمامی مراحل را با دقت انجام دهد. زمان فرآوری و به اخیر نیفتادن آن بخصوص از مرحله برداشت تا خشک کردن پستته بسیار مهم است. استفاده از تجهزیان به روز، به کارگیری کارگران متعهد و کاربلد، استفاده از آب سالم و تمیز در حین فرآوری، از مهمترین موغوعای است که باید کارخانه فرآوری پسته رعایت نماید.

با رعایت مواردی که مورد اشاره قرار دادیم، می توانیم پسته را با بالاترین سطح بهداشت فرآوری و ارائه نماییم. کارخانه فرآوری پسته رادر حین فرآوری و آماده سازی در گریدهای مختلف آماده کرده، و متناسب با بازار هر کشور ،به کشورهای مختلف صادر می نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما