کشورهای تولید کننده پسته

مهمترین کشورهای تولید کننده پسته در جهان کدام کشورها هستند؟ آیا می دانید می توانید با دسترسی مستقیم به کشورهای تولید کننده پسته برای خرید، به چه مزیت هایی دست یابید؟

در این مقاله ابتدا می خواهیم دو کشورهای تولید کننده پسته در جهان را معرفی نماییم. با معرفی این کشورها، شما با مراکز اصلی تامین پسته آشنا می شوید. در گام بعد مزیت های خرید مستقیم پسته از تولید کننده اصلی پسته را مطرح خواهیم کرد.

بزرگترین تولید کننده پسته جهان

با بررسی آمار می توانیم مهمترین مراکز تولید پسته را بشناسیم. میزان تولید متوسط پسته در سال های 2012 تا 2017 اینگونه است. کشور آمریکا سهم 42 درصدی در جهان دارد. با این میزان تولید، آمریکا در مقام نخست در بین تولیدکنندگان قرار گرفته است. کشور ایران با 33 درصد در مقام دوم قرار داد. همانطور که مشاهده می کنید بیش از 75 درصد پسته را این دو کشور تولید می کنند. و به عنوان مهمترین کشورهای تولید کننده پسته به شمار می آیند.

مزایای خرید پسته از کشورهای تولید کننده پسته

با خرید مستقیم پسته از کشورهای تولید کننده پسته می توانیم به مزایای زیر دسترسی داشته باشیم. از جمله:

  • دسترسی به کیفیت های مختلف پسته
  • امکان سفارش محصول با فرآوری خاص
  • دسترسی به تناژ بسیار بالا برای پسته
  • دسترسی به مناسب ترین قیمت برای هر کیفیت از پسته

این موضوعات، مواردی هستند که تمامی خریداران پسته به دنبال آن هستند. برای اغلب تجار این مزایا بسیار مهم است. مخصوصا دو مورد دسترسی به بهترین قیمت و امکان خرید پسته در تناژ بالا. اینها موارد بسیار مهمی هستند.

حال که مهمترین producer of pistachio در جهان را شناختید می توانید با دسترسی به شکرت های صادرکننده پسته در ایران و آمریکا، خرید بسیار موفقی را تجربه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما