بازار ایران و فروش مغز گردو مرغوب

گردو گیاهی است بومی فلات ایران و در بازارهای جهانی مرغوب‌ترین گردو موجود گردوی ایران و بادام درختی عمده با پوست است، ای ماده خوراکی با داشتن خواص بسیار و 650 کیلو کالری انرژی در بین مردم ایران طرفداران بیشماری داشته و فروش خوبی حتی با گران شدن قیمت آن در بازار دارد.
از انواع مرغوب گردو، گردوی ایران است که در بازارهای جهانی نیز فروش خوبی دارد و به همین علت انواع مرغوب و با کیفیت ایران برای صادرات بسته بندی می‌شوند. ای ماده خوراکی نه تنها در خارج از مرزهای ایران بلکه در داخل کشور نیز متقاضیان زیادی دارد و در بازار حتی فروشگاه‌های تخصصی برای فروش آن وجود داشته و بسیاری از دلالان و فعالان اقتصادی حتی با ایجاد فروشگاه‌های آنلاین اقدام به فروش آن می‌نمایند.

فروش مغز گردو مرغوب

با توجه به مرغوب بودن مغز گردوی ایرانی که در بین انواع گردو و بادام درختی تازه با پوست در جهان شهره خاص و عام است و دلیل آن نیز بومی بودن آن می‌باشد، فروش گردوی ایران بسیار مطلوب بوده و میتوان گفت جزء اقلامی است که نیاز به واردات نداشته و انواع گردو ایران ننیز به کشورهای حاشیه خلیج فارس و ترکیه صادر شده و در آنجا نیز فروش خوبی را به خود اختصاص داده است.
به دلیل مقررات ورود کالا در این کشورها اکثر گردوی بسیار با کیفیت و مرغوب ایران را به این کشورها صادر میکنند در نتیجه میزان گردو عرضه شده درجه یک در کشور بسیار محدود است و تنها گردوهای با کیفیت پایین‌تر در بازار ایران موجود است. البته گردو صادراتی ایران در بازار موجود است ولی قیمت آن همپای قیمت فروش آن در خارج از کشور محاسبه و عرضه میگردد.
فروش مغز گردو مرغوب

بهترین راه تهیه گردو مرغوب

به دلایلی که در بالا اشاره گردید برای تهیه گردو مرغوب و درجه یک بهترین راه مراجعه به سایتهای فروش و عرضه گردو است که در حال حاضر بسیار فعال و پر انرژی به عرضه گردو جهت صادرات و فروش آن به بازرگانان در این عرصه در حال فعالیت هستند. با مراجعه به این سایت‌ها میتوانید از انواع مرغوب مغز گردو که دارای کیفیت بسیار بالای هستند تهیه نماید باید در نظر داشته باشید انواع گردو عرضه شده در این سایت‌ها نه تنها از نظر کیفیت ارزش غذایی در درجه بالایی قرار دارند بلکه از نظر شکل ظاهری نیز دارای بهترین کیفیت بوده و جهت پذیرای در مهمانیهای که میخواهند گردو های سالم، یکدست و دارای رنگ روشن و مناسب هستند بسیار مناسب می باشد.
با توجه به شرایط آب و هوایی انواع گردو عرضه شده باغات استان کرمان، باغ شهمیرزاد استان سمنان و گردوی استان آذربایجان و خراسان دارای کیفیت و مرغوبیت بسیار خوبی هستند و قیمت فروش آن در بازار نیز نسبت به انواع دیگر بالاتر می باشد.
فروش انواع گردوهای محلی در بازارهای محلی مناطق مختلف ایران چه به صورت مغز گردو و یا گردو سالم رونق بسیار دارد و شما میتوانید در هنگام سفر به این مناطق کشور که از گردوهای خوبی سود میبرند تهیه نماید، البته توجه کنید سعی‌تان بیشتر بر خرید مغز گردو باشد تا گردو سالم زیرا مغز گردو را میبنید و با توجه به کیفیت آن اقدام به خرید مینمایید اما از درون گردوهای سالم اطلاعی ندارید چه بسا در زمان مغز کردن آن متوجه شوید سود در خرید مغز گردو بوده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما