بهترین نوع پسته ایرانی

کدام رقم از پسته های ایرانی، بهترین آجیل پسته ایرانی محسوب می شود؟ شاید این سوال، سوال شما که می خواهید بهترین نوع پسته ایرانی را خریداری و به کشورتان وارد نمایید نیز باشد؟ متن زیر اطلاعات جامعی را به شما می دهد.

پسته ایرانی دارای انواع و اقام بسیار متنوعی است. این موضوع را در مقالات قبل به طور مفصل مطرح کرده ایم. قطعا عده زیادی از تجار پسته در سراسر جهان، انواع پسته ایرانی را می شناسند. ولی بهترین آجیل پسته ایرانی کدام نوع پسته است؟ آیا پاسخ قطعی و کاملی برای این سوال وجود دارد. باید بیان کنیم که این موضوع یک امر کاملا نسبی است. اینکه کدام نوع پسته به عنوان بهترین آجیل پسته انتخاب می شود، بستگی به سلیقه کشور مقصد دارد.سلیقه دو کشور را در خصوص خرید پسته در پایین بیان می کنیم. مطالعه متن پایین به وضوح این مسئله را ثابت می کند.

بهترین آجیل پسته ایرانی جهت صادرات پسته به عراق

کشور عراق از کشورهایی است که به طور مداوم از ایران پسته خریداری می نمایید. این کشور اغلب پسته های درشت را دوست دارد. پسته های درشت ایران، دو نوع اکبری و کله قوچی هستند. که این کشور پسه اکبری را بدلیل شکل ظاهری آن بیشتر می پسندد. در عین حال نرخ قیمت نیز از موارد مهمی است که جار عراقی به آن توجه می کنند. بنابراین پسته اکبری مکانیک خندان بیشترین میزان درخواست را از عراق دارد.

بهترین آجیل پسته ایرانی جهت صادرات به آلمان

کشور آلمان یکی از اعضای اتحادیه اروپاست که برای آفلاوکسین پسته محدودیت تعریف کرده است. آلمان در خرید پسته، سطح بهداشت و آفلاتوکسین پسته را بیش از هر مورد دیگری مورد توجه قرار می دهد. خوب با بررسی سلیقه دو کشور در خرید پسته از ایران، کاملا مشخص است که انتخاب بهترین آجیل پسته ایرانی بستگی به این موضوع دارد که در بازار کدام کشور می خواهد عرضه شود.

اغلب شرکت های صادرکننده پسته ایرانی، اغلب به این موضوع بسیار اهمیت می دهند. و بر همین اساس، با مشتریان خود وارد مذاکره می شوند. آنها می دانند بهترین آجیل پسته ایرانی برای هر کشور کدام است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما