خریدار عمده مغز گردو

خریدار عمده مغز گردو و بادام سنگی در استعلام قیمت مغز گردو چنانچه کیفیت مورد درخواست خود را با جزئیات به شرکت فروشنده مغز گردو اعلام نمایند، می توانند قیمت دقیق محصول درخواستی خود را از او دریافت نمایند. ارائه اطلاعات کلی، منجر به دریافت قیمت های کلی خواهد شد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

خریدار عمده مغز گردو برای اینکه بتوانند به طور دقیق هزینه های خرید مغز گردو را برآورد نمایند، نیاز دارند با جزئیات کامل درخواست خود را به ما اعلام نمایند. در مذاکره با buyers of walnut kernels ما سعی می کنیم تمامی موارد را به خریدار به توافق برسیم. مهمترین موارد از دید ما شامل موارد زیر است.

بررسی نیاز خریدار عمده مغز گردو

در گام نخست باید نیاز خریدار را بررسی کنیم. مغز گردو خریداری شده چگونه مورد استفاده قرار خواهد گرفت؟ بررسی این موضوع به ما کمک می کند که بتوانیم از بین کیفیت های مختلف موجود، مواردی که می تواند مناسب باشد را انتخاب کنیم. و به خریدار عمده مغز گردو پیشنهاد دهیم. با انتخاب کیفیت مناسب از سوی خریدار از بین گزینه های پیشنهادی، سپس به بررسی تناژ خرید و همچنین فرآوری های ثانویه مورد نیاز می پردازیم. به این ترتیب می توانیم قیمت تمام شده محصول را درب کارخانه برآورد نموده و به او اعلام نماییم.

البته چنانچه خریدار و گردو پکان با پوست بخواهد در محل خاصی محصول را تحویل بگیرد، نیاز است هزینه های جانبی شامل بارگیری و تخلیه، حمل و نقل، هزینه های گمرکی، بیمه، هزینه های شرکت های بازرسی و … را نیز بررسی نماییم.

بعد از مشخص شدن این موارد ما قیمت نهایی مغز گردو را اعلام می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما