خرید پسته ارگانیک صادراتی

آیا قصد خرید پسته ارگانیک را دارید؟ بنابراین نیاز است با انواع این محصول آشنا شوید. مهمترین دسته بندی این محصول از نظر نوع پسته انجام می گیرد. در متن زیر بیشتر در مورد این موضوع صحبت می کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

در خرید پسته ارگانیک باید بدانیم که پسته ارگانیک را به طور کلی در دو گروه اصلی قرار می توانیم قرار دهیم. این دو گروه یک تفاوت بسیار مهم نسبت به هم دارند. نوع پسته ای که برای تهیه آنها مورد استفاده قرار میدهیم، تفاوت زیادی با هم دارند.

این پسته های را در دو گروه زیر معرفی می کنیم.

پسته های باغی

پسته های وحشی

پسته های باغی همان پسته های معمولی هستند که در باغ کشت می دهیم. و رشد پیدا می کنند. ولی یک تفاوت اصلی با پسته های باغی معمولی دارند. و آن ارگانیک بودن آنهاست. کشاورزان در تولید این پسته ها هیچ یک از سموم یا کود شیمیایی را مورد استفاده قرار نمی دهند. آنها سعی می کنند با روش های طبیعی با آفا درختان مبارزه کنند. همچنین جهت تقویت خاک از کودهای طبیعی استفاده می نمایند.

ولی پسته های وحشی چه مدل پسته هایی هستند؟

خرید پسته ارگانیک وحشی

همانطور که از نام این پسته می توانیم بفهمیم، پسته های وحشی پسته هایی هستند که در جنگل می روند. این پسته ها مشخصات متفاوت تری نسبت به پسته های باغی دارند. آنها اغلب ریزتر هستند. بسیار ریزتر. ولی از نظر شکل ظاهری و طعم شباهت زیادی به پسته های معمولی باغی دارند.

یکی از مهمترین شاخصه های این پسته ها، ارگانیک بودن آنهاست. دلیل ارگانیک بودن آنها عدم دخالت انسان و بنابراین عدم اضافه نمودن مواد شیمیایی در تکمیل رشد و تکامل آنها می باشد.

هر دو مدل پسته برای فرآوری مغز پسته های ارگانیک مورد استفاده قرار می گیرند. ولی چون مشخخصات متفاوتی نسبت به هم دارند، بنابراین گروه مشتریان آنها نیز متفاوت از هم است. البته اگر خریدار تنها با هدف ارگانیک بودن محصولات را خریداری کند، می تواند مشتری هر دو گروه پسته باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما