صادرات مغز گردو سفید درجه یک ایرانی

صادرات مغز گردو سفید درجه یک ایرانی به یکی از پر درآمد ترین مشاغل در بازار امروز تبدیل شده است و در اکثر موارد درآمد های بالایی را نصیب افراد می کند.
خواص گردو سبب شده است تا میزان تولید گردو در کشور افزایش یابد و از آنجا که برخی از مناطق در کشور کیفیت گردو بالایی دارند صادرات آن نیز افزایش یافته است.
گردو سفید صادراتی سبب شده است تا بسیاری از کشورها به دنبال این محصول باشند و به همین خاطر انواع مغز گردو با روش های مختلفی صادر گردد.
درختان گردو باید ویژگی هایی داشته باشند تا در نهایت یک مغز گردو درجه یک را به باغدار هدیه دهند و آن هم سفید بودن مغز آن هاست.

مغز گردو قهوه ای
در برخی از ارقام درخت گردو مغز گردو قهوه ای بوده و طرفداران کمتری را نیز در بازار دارد. در هنگام صادرات کیفیت مغز گردو از درجه اهمیت زیادی برخوردار است و به همین دلیل خریداران سعی خواهند کرد تا مغز گردو سفید را با قیمت بیشتری خریداری کنند.

روش های صادرات گردو

یکی از روش های مهم صادراتی گردو فروش گردو با پوست است. هرچند که درآمد بالایی نصیب باغدار و یا فروشنده می گردد اما این روش می تواند به روش های بهینه تری نیز تبدیل گردد.
برای مثال زمانی که مغز گردو با قیمتی بیش از دو برابر به فروش می رسد تعداد زیادی از فروشندگان ترجیح می دهند تا مغز گردو را به فروش برسانند و درآمد بیشتری را نیز بدست آورند.
حال تصور کنید که مغز گردو با کیفیت درجه یک به صورت بسته بندی و مطابق با استاندارد برخی از کشورها به فروش برسد. این کشورها حاضر هستند تا در برابر قیمت بیشتری این محصول را دریافت کنند.
بنابراین هر روش فروش مغز گردو درجه یک ایرانی مزایایی دارد و بهتر است در مورد آن با مشتریان رایزنی کرد تا سود نهایی نصیب باغدار گردد.
آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما