فروش مغز گردو چینی در ایران

فروش مغز گردو چینی در ایران با کیفیتی پایین نشان می دهد که مغز گردوی ایرانی و بادام درختی سنگی ۱۴۰۱ در رقابت با این محصول بسیار موفق تر عمل خواهد کرد.
فروش مغز گردو چینی در ایران به یکی از معضلات اساسی برای باغداران ایرانی تبدیل شده است که روز به روز نیز بر شدت آن اضافه خواهد شد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

بسیاری از خریداران مغز گردوی ایرانی از بی کیفیت بودن گردو شکایت داشتند که بررسی ها نشان داده است که این مغز گردوها ایرانی نبوده و از چین وارد شده اند.
همین عامل سبب گردید تا بسیاری از مردم نسبت به خرید مغز گردو و بادام زمینی مزمز بی اعتماد گردند. برای جلوگیری از این تقلب بهتر است مراکز مرجع را برای خرید و فروش انواع مغز گردو انتخاب کرد تا بتوان جلوی این تقلبات را گرفت.

البته خرید انواع مغز گردو از کشور چین در ایران باب شده است و چون نرخ این محصول پایین تر است میزان خرید در آن بالاست.
این در حالیست که کیفیت مغز گردوی چینی نسبت به مغز گردو ایرانی کمتر بوده و از لحاظ کیفی این دو محصول با یکدیگر برابری نمی کنند.

تفاوت مغز گردو چینی با ایرانی

با اینکه مغز گردوی چینی شکل و ظاهری بسیار خوب دارد اما می توان به صراحت اعلام کرد که طعم گردوی چینی بسیار بد است و خریداران بعد از یک بار مصرف هرگز به خرید دوباره ی آن اقدام نمی کنند.
همچنین بسیاری از مردم نمی دانند که برخی از فروشندگان گردوی چینی را با ایرانی مخلوط می کنند و لذا با تصور اینکه گردوی ایرانی خریداری می نمایند و کیفیت بد را شاهد خواهند بود از خرید این محصول خودداری می کنند.
در حالیکه کیفیت گردوی ایرانی بسیار بالا بوده و صراحتا اعلام می توان کرد که گردوی ایرانی از طعم فوق العاده خوبی برخوردار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما