قیمت روز مغز گردو در بازار

قیمت گردو با پوست تویسرکان بر اساس کیفیتی که دارد کاملا متفاوت هست و همچنین قیمت روز این محصول در شهر های مختلف کاملا فرق دارد. مغز گردو، یکی از آجیل های مورد علاقه ایرانیان است، که بازار فروش بسیار خوبی هم دارد.

گردو با پوست چوبی محصولی شناخته شده در جهان است. گردوی پرورش یافته در ایران در حال حاضر به کشور های دیگر صادرات می شود. این محصول رتبه ی اول را دارد در جهان. گردو انواع مختلفی دارد در ایران که در شهر های مختلفی پرورش داده می شود.

قیمت روز مغز گردو در بازار

آشنایی با خواص و مضرات گردو

آشنایی با خواص و مضرات گردو برای اینکه با خواص و مضرات گردو آشنا شوید بهتر از از فردی مجرب و متخصص در این حوزه سوال کنید تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهند. گردو علاوه بر اینکه جزئی از خشکبار هست یک نوع میوه هم به حساب می آید و از درخت به بار می آید، یعنی رخت رشد کرده و در سال، محصولی به نام گردو را به بار می آورد.

مغز گردو درجه یک، منبع غنی از چربی سالم، پروتئین و فیبر است. گردو ممکن است سلامت قلب و استخوان را تقویت کند و از جمله خواص مغز گردو این است که در کنترل وزن کمک می کند و باید در رژیم غذایی قرار گیرد.

همچنین گردو به دلیل داشتن مقدار فراوانی از اسید های چرب امگا 3 ای که دارد، به کم شدن کلسترول خون، کمک زیادی می کند و باعث سلامت قلب و عروق شده و برای لاغری و کاهش وزن مفید است.

خواص گردوی تازه همانند خاصیت گردوی خشک است. آجیل ها به دلیل داشتن کالری بالا و پر چرب دارای اعتبار هستند و چون گردو جز آجیل ها هست شامل آن می شود. با این حال، مغز گردو ایرانی، در مواد مغذی متراکم هستند و چربی های سالم قلب را تأمین می کنند.

گردو مضرات چشم گیری ندارد، اما اینکه فرد مریض باشد و یا اینکه در مصرف آن زیاده روی کند، در غیر این صورت محصولی هست، سرشار از خاصیت. به هیچ عنوان نباید در خوردن گردو زیاده روی کرد و از پنج عدد در روز بیشتر مصرف نباید شود، چون برای سلامتی فرد مفید نیست.

زیاده روی در مصرف گردو روزانه ورم لوزه و زخم دهان را به همراه دارد. مخصوصا گردو برای گرم مزاج ها اصلا خوب نیست و باید بعد از خوردن گردو دهان خود را بشویند و یه چیز خنک مثل انار یا سکنجبین مصرف کنند.

معرفی بهترین مغز گردو ایرانی

خرید مغز گردو ایرانی، معرفی واضح برای کیفیت این محصول هست. مغز گردو ایرانی با بهترین کیفیت موجود، در جهان شناخته شده است که این می تواند یک مزیت فوق العاده عالی برای کشور ما باشد که ما به راحتی می توانیم این محصول را به کشور های دیگه صادرات کنیم.

ما در سراسر ایران شهرستان هایی را داریم، که در حال کشت و تولید گردو هستند و هر کدوم انواع مختلفی دارند. تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان هست که در جنوب کوه الوند قرار گرفته و با پنج هزار هکتار باغ گردویی که در این شهرستان واقع شده است زیر کشت گردو است.

تویسرکان، البته دارای رتبه اول در سطح کشور هست که کیفیت مرغوب دارد و بسیار خوشمزه هست. مغز گردوی که در این شهر پرورش یافته است دارای شهرت جهانی هست و در سراسطر ایران این نژاد عرضه می شود.

ما در خراسان شمال و حتی در قسمت شمالی دریاچه خزر هم باغ گردو فراوانی را داریم پرورش می دهیم که دارای کیفیت بالایی هست. اگر مایل به کسب اطلاعات ببیشتر و یا آگاه به قیمت این محصول هستید می توانید با ما در ارتباط باشید.

مشخصات مغز گردو درجه یک تازه با بهترین قیمت

مشخصات مغز گردو درجه یک تازه با بهترین قیمت اگر شما می خواهید گردو را به صورت عمده خرید و فروش کنید باید مشخصات مغز گردو درجه یک و تازه منطقه های مختلف را بشناسید و گردو را با بهترین قیمت موجود در بازار برای خود تهیه کنید از اینکه در پی این امور هستید می توانید خرسند باشید، چون دقیقا می توانید اینجا به جواب خود دست یابید.

گردویی که تازه باشد، از رنگش به راحتی شما می توانید متوجه شوید، رنگی روشن دارد و متوجه می شوید که مغزش برای سال گذشته نیست. اگر شما مایل به خرید عمده مغز گردو هستید مهم نیست که شما با چه کیفیت می خواهید و می خواهید چه قیمتی را برای خودتان تهیه کنید.

ما تمام این اطلاعات و قیمت ها را در اختیارتان قرار می دهیم و سعی می کنیم که با بهترین کیفیت موجود کار را برایتان تموم کنیم و بار را برایتان ارسال کنیم، که شما در مدت زمان اندک به محصول مورد نظر دست پیدا کنید.

اگر بخواهیم انواع گردو را نام ببریم می توانیم بگوییم، گردوی سنگی، گردوی کاغذی، گردوی ماکویی، گردوی سوزنی، گردوی نوک کلاغی که گردوی مناطق مختلف ایرا

ویتامین ها و عناصر معدنی موجود در گردو

مغز گردو را به عنوان غذای مغذی می شناسند و این فقط به خاطر شباهت که با مغز دارد، نیست، بلکه به خاطر وجود ویتامینی به نام امگا ۳ فراوان آن است. برای درست عمل کردن مغز انسان نیاز به امگا 3 داریم، این ویتامین در گردو هست و با مصرف آن می توانیم به راحتی به آن دست پیدا کنیم.

مغز گردو حاوی آرژینین، یک نوع  آمینو اسید است که برای بدن بسیار مفید است و از آن برای تولید اکسید نیتریک استفاده می کنند که این ویتامین برای سلامت و انعطاف پذیری قلب واجب هست و باید مورد استفاده قرار گیرد و همچنین حاوی آنتی اکسیدان ها و اسید آلفا لینولئیک بالایی هست که یک نوع اسید چربی امگا3 محصوب می شود.

طبق گفته ی محققان و  پژوهشگران و همچنین کارشناسان غذایی، مصرف بالای این اسید چرب موجب می شود فرد سکته قلبی نکند و این خطر او را تهدید نمی کند.

تحقیقات جدید امروزه نشان داده، اکسیداسیون چربی‌ها که در خون انسان موجود است، به سلامت فرد آسیب می‌زند و منجر به بیماری تصلب شرائین می‌شود و رژیم که در آن مغز گردو باشد، با توجه به اینکه اکسیداسیون لیپیدهای­ خون را کاهش می‌دهد، می تواند مفید باشد.

علاوه بر این موارد گردو حاوی فلاونوئیدی بنام اسید الاژیک است که این ماده مغزی می‌تواند رشد سلول‌های سرطانی را ببندد و از سرطان جلوگیری کند. اضافه کردن چند گردو در رژیم غذایی روزانه، می‌توان از خطر بیماری قلبی جلوگیری کرد، پس ویتامین ها و عناصری معدنی موجود در گردو بسیار با اهمیت هست.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما