مراکز فروش عمده مغز گردو

مراکز فروش عمده مغز گردو در استان آذربایجان شرقی بخصوص در شهرهای اسکو، آذرشهر همچنین تبریز به عنوان مرکز استان، جزء مرکزهای اصلی پخش این محصول در سراسر کشورمان ایران به شمار می آیند. البته این شهرها قطب صادرات مغز گردو ایرانی نیز محسوب می شوند.

کارگاه تولید مغز گردو

در کشورمان ایران کشت و تولید گردو بسیار زیاد است. اغلب استان ها کشت و پرورش درخت گردو را انجام می دهند. ولی در بین استان ها و شهرهای مختلف برخی از آنها به دلیل اینکه مقدار تولید گردو در آنها بسیار بالاتر است، به عنوان قطب و در حقیقت مراکز اصلی فروش عمده مغز گردو به شمار می آیند. که از جمله می توانیم به تبریز، همدان ،شهرهای خراسان نظیر مشهد همچنین شهمیرزاد در استان سمنان اشاره کنیم. گردو تولیدی کشورمان هم در بازار داخل به دلیل استقبال بالای مردم به فروش و مصرف می رسد و هم در بخش صادرات به کشورهای مختلف ککه مهمترین آنها رکیه است، صادرات می شود.

فروش مغز گردو در بازار داخلی

گردو از جمله مغزدانه های روغنی بسیار پر مصرف در کشورمان ایران است. استفاده از آندر سبحانه یا وعده های غذایی در داخل غذاهای سنتی نظیر فسنجان بسیار متداول است. استفاده از مغز گردو نه تنها در غذاهای خانگی بلکه امروزه در مواد غذایی صنعتی نظیر کلوچه و انواع کیک یا شکلات نیز گسترش یافته و متداول شده است. خوشبختانه به دلیل حجم بالای مصرف مغز گردو در ایران، درصد بالایی از محصول تولید شده در داخل کشورمان به مصرف می رسد و می توان گفت گردو و مغز گردو در ایران بازار مصرف و فروش بسیار پر رونقی دارند.

صادرات مغز گردو ایران

البته به دلیل حجم بالای تولید این محصول، صادرات مغز گردو و گردو نیز از ایران در تناژ بسیار بالا به کشورهای مختلف بخصوص کشورهای همسایه در حجم و تناژ عمده انجام می گیرد. از مهمترین مقاصد صادرات مغز گردو ایران میتوانیم به ترکیه و عراق اشاره کنیم. صادرات مغز گردو از ایران بخصوص از تبریز به ترکیه بسیار بالاست. مغز گردو در بسته بندی های کارتنی 5 و 10 کیلوگرمی تولید و روانه بازار مصرف کشور ترکیه می شود.

شرکت آجیل و خشکبار آناتا ناتس آماده فروش و تحویل مغز گردو در کیفیت های مختلف در بازار داخل همچنین در حوزه صادرات می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی زیر با ما تماس بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما